Vakantiegeld. wat doe jij ermee?
Re: Vakantiegeld. wat doe jij ermee?
Morgen maar even de les uit lopen om te bellen voor een afspraak. Hopelijk kan ik vrijdag terecht (ik ga liever niet op kamp naar België met een stukje uit m'n kies.)
Nog een week, dan komt het vakantiegeld!
Nog een week, dan komt het vakantiegeld!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik hoop ook voor je dat je deze week nog terecht kunt, anders wordt het een afspraak maken in het weekend bij de tandarts die weekenddienst heeft. Het moet wel klaar voordat je op kamp gaat!
Wij hadden vandaag het geld van de belastingdienst op de rekening staan, en volgende week vakantiegeld.. Het geld mag van mij iedere week wel zo aan komen waaien hahaha
Wij hadden vandaag het geld van de belastingdienst op de rekening staan, en volgende week vakantiegeld.. Het geld mag van mij iedere week wel zo aan komen waaien hahaha

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
ik kreeg ook zo'n blauwe envellope van de belastingdienst. het bedrag dat ik terug kreeg, was veul lager dan verwacht. teleurstelling.... toen keek ik beter en toen bleek het mijn kwartaalafrekening te zijn. dit was de btw die ik terugkreeg 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ja, dan kijk je inderdaad wel even raar op, als er opeens een ander bedrag staat! Gelukkig komt dé blauwe flop nog! R. kreeg een brief dat de BD zijn gegevens gaat controleren
Geen idee wat dat nou weer betekent, maar ik ben in ieder geval blij dat we onze aangiftes altijd laten invullen door iemand die er verstand van heeft 

Van mijn vakantiegeld gaat het grootste deel naar de belastingdienst. Ik hoop dat ze er blij mee zijn 

Hopelijk richting een eigen motor. Ga a.s zaterdag beginnen met mijn eerste rijles
Omgeving Roermond moet oppassen >:)

Omgeving Roermond moet oppassen >:)
Haha Marshall, veel plezier met motorrijlessen!! Ik blij dat ik niet in (de omgeving van) Roermond woon 
Ketting, ohh dat is mooi *piep* zeg! Dag centjes..

Ketting, ohh dat is mooi *piep* zeg! Dag centjes..
@Reismeis: Ze doen incidenteel een check. Soms controleren ze alleen op bepaalde aftrekpost, soms een hele aangifte. Kan zijn dat ze bewijs gaan vragen maar hoeft niet altijd.
Ik mag altijd dokken aan de belastingdienst. Ze zijn blij met me
22 mei eindelijke vakantiegeld, kijk er naar uit haha. SPAREN!
Ik mag altijd dokken aan de belastingdienst. Ze zijn blij met me

22 mei eindelijke vakantiegeld, kijk er naar uit haha. SPAREN!

Ik bewaar altijd alles netjes 5 jaar, dus als ze iets willen weten of moeten inzien, ze zijn hier van harte welkom. Als ze maar niet denken dat ik alles ga opsturen 
Moet jij altijd betalen? Dat is niet leuk!!

Moet jij altijd betalen? Dat is niet leuk!!