Snelle vraag

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
El Niño
Reisexpert

Re: Snelle vraag

Bericht door El Niño »

Ik heb ook zo'n ding, maar gebruikte hem nooit op straat of in de bus. Af en toe is het wel lekker om op het terras in je hostel effe naar wat eigen muziek te kunnen luisteren (liefst met biertje erbij). Er staat bij mij van alles op, maar net als bolletje: vergeet niet wat nederlandstalig erop te zetten. Had ik niet gedaan, en vond dat op een gegeven moment wel jammer.....onderweg kom je dat natuurlijk niet tegen! En Boney M was ik ook al vergeten erop te zetten ;) .

Of je echt een iPod moet kopen weet ik niet. iTunes is iig een kutprogramma! Zou veel makkelijker zijn als je gewoon mp3-tjes naar je iPod kan slepen (die dan ingesteld is al externe harde schijf). Onderweg ook niet geprobeerd er wat bij te zetten. Voor je het weet gaat je iPod (iTunes dus) synchroniseren met bagger dat op een lokale pc in een internetcafe staat. Nadeel is ook dat iedereen die witte oordopjes herkent. Ik heb op de markt in La Paz een andere koptelefoon gekocht. Die standaard meegeleverde vd iPod is sowieso maar matig tot redelijk.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Leuk nieuw topic ^O^

Ik heb een korte vraag: ik wil graag het bolletje om en zoek nog iemand die me financieel flink wil sponsoren, wie kan me helpen?

;)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

er zijn van die tv programma's als trouw een miljonair ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

oeps ... ik liep weer eens een pagina achter en zie dat het nu over iets anders gaat.
bolletjeom schreef:er zijn van die tv programma's als trouw een miljonair ;)
Ja ... trouw met mij *O*

(wel even aanschuiven in het rijtje)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

nog even terugkomend op de ipod, heb zelf geen ipod maar een iaudio met 20gb wat ik er aan muziek kan opzetten, heb hem gekocht toen ik half jaar naar budapest ging, had hem 2 dagen voor vertrek gekocht dus gewoon alles wat er op de pc stond van mijn pa en broer en deels van mijzelf erop gezet! was ook blij met de nederlandse muziek en omdat ik muziek van mijn pa en broer er op gezet heb, nog wat nieuwe muziek leren kennen, en was veel oude muziek waar ik mee was opgegroeid dus dat was ook erg leuk weer te horen..

ik merk nu bijna 3 jaar later wel dat de accu minder wordt, maar goed nog steeds elke reis veel plezier aan met lange bus en treinritten, maar ja voor 44 uur in de trein achter elkaar en niet kunnen opladen dan doet die het niet lang genoeg ;)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

LaosFan schreef:Leuk nieuw topic ^O^

Ik heb een korte vraag: ik wil graag het bolletje om en zoek nog iemand die me financieel flink wil sponsoren, wie kan me helpen?
;)
Wat stel je er tegen over? (buiten het trouwen dan ;) ).
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

evanerp schreef:
LaosFan schreef:Leuk nieuw topic ^O^

;)
Wat stel je er tegen over? (buiten het trouwen dan ;) ).
Ik stel er tegenover veel dankbaarheid en natuurlijk ben ik ook bereid om ATG te promoten ;)

Ik ga binnenkort eens goed nadenken over mogelijkheden om wat geld in te zamelen wat ik ter plaatse kan gebruiken om aan projecten te besteden (of wie weet kan ik zelf wat doen). Ik heb tot nu toe ongeveer 375 euro bij elkaar dus dat is een leuk begin natuurlijk. Mijn moeder maakt van oude kaarten weer nieuwe (een hoop knip, plak en knutselwerk) en de opbrengst is dan voor een goed doel, in dit geval zal ik het worden. Andere jaren heeft ze alles bij elkaar zeker 1000 euro bij elkaar gebracht voor een stichting die AIDS-wezen en andere mensen (de allerarmsten) steunt in Kenia in een klein stadje.

Nu ik het daar toch over heb kan ik misschien een korte vraag stellen? Wie heeft ideeën hoe ik geld bij elkaar kan verzamelen voor goede doelen die ik onderweg zelf uit kan kiezen? En wat is wijsheid, zelf euro's meenemen of daar pinnen en het bijhouden? Ik wil het nl. goed bij kunnen houden. En hier verder nog tips over?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Dag Laosfan

je bent op de hoogte van mijn geldinzamel projecten van de afgelopen jaren? en hoe ik projecten vind en steun etc etc???
zo niet...kijk eens op www.bolletjeom.nl
bij reis DEEL 1 onder het kopje vrijwilligerswerk en bij DEEL 2 onder kopje "mascotte Nicolaas"
als je dan nog vragen hebt dan help ik je graag!!
mits je het uitgeeft aan een goed doel! ik steun geen geldinzamel acties om biertjes en hostels mee te bekostigen ~O>
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
timmieboyvr
Wereldreiziger

Bericht door timmieboyvr »

Of je een Ipod neemt of een andere mp3 speler maakt niet zo heel veel uit volgens mij, ik ben zelf wel fan van Ipod maar veel andere mp3 spelers voldoen ook prima! Op mijn Ipod kan 80gig, daarvan heb ik 40gig vol, 20 aan muziek 20 aan films (42 films liep ik toevallig tegenaan). Lijkt me ideaal voor de reizen of relaxtmomentjes!

Er kleven wel een paar nadelen aan de Ipod, zo kun je alleen synchroniseren met je basis iTunes, en is het niet (makkelijk) mogelijk om muziek van je iPod naar je computer te verplaatsen, het kan wel met programmaatjes als YamiPod, dat vind je vrij makkelijk op internet. Ook moet je goed kijken naar het pakket wat je koopt want vaak moet je er nog losse dingen bijkopen (is dat ook oplichterij zoals in die andere topic besproken wordt?!).

En die bandjes zijn inderdaad vrij oud, maar het principe gaat wel met de tijd mee, tegenwoordig koop je een radio'zender' die je in de koptelefoonuitgang stopt en die zend dan een signaal via de golf die jij kiest, instellen op je radio in de auto en je 'onvangt' jou iPod muziek! (niet al te duur en bij oa dixons te koop). :)
Liever één backpack op je rug, dan twee op je zolder!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

timmieboyvr schreef:En die bandjes zijn inderdaad vrij oud, maar het principe gaat wel met de tijd mee, tegenwoordig koop je een radio'zender' die je in de koptelefoonuitgang stopt en die zend dan een signaal via de golf die jij kiest,
instellen op je radio in de auto en je 'onvangt' jou iPod muziek! (niet al te duur en bij oa dixons te koop). :)
Die dingen zijn overigens nog altijd illegaal in Nederland....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

kohraya schreef:oeps ... ik liep weer eens een pagina achter en zie dat het nu over iets anders gaat.
bolletjeom schreef:er zijn van die tv programma's als trouw een miljonair ;)
Ja ... trouw met mij *O*
Jij was toch al getrouwd? Kun je beter met mij trouwen! (Ik ben alleen geen miljoenair.)

Duz, ehhhh, Jenny van 30 zoekt, ehhhhhh.... *;

;) ;) ;)
timmieboyvr
Wereldreiziger

Bericht door timmieboyvr »

Jenny schreef:
timmieboyvr schreef:En die bandjes zijn inderdaad vrij oud, maar het principe gaat wel met de tijd mee, tegenwoordig koop je een radio'zender' die je in de koptelefoonuitgang stopt en die zend dan een signaal via de golf die jij kiest,
instellen op je radio in de auto en je 'onvangt' jou iPod muziek! (niet al te duur en bij oa dixons te koop). :)
Die dingen zijn overigens nog altijd illegaal in Nederland....
Lijkt me vreemd, anders verkopen ze die dingen toch niet bij dixons? http://www.dixons.nl/De_online_winkel/P ... fault.aspx
Liever één backpack op je rug, dan twee op je zolder!
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Jenny schreef: Jij was toch al getrouwd? Kun je beter met mij trouwen! (Ik ben alleen geen miljoenair.)
Yep, al 2x ... en ik ben wél miljoenair ... daarom dat ze staan aan te schuiven :Y
Of misschien wegens mijn gespierde torso, mijn gevoeligheid en intellect *_*

Jeetjes, wat een onzin schrijf ik de laatste tijd toch allemaal. Seffens gaan jullie het nog geloven ook 0_0
Misschien een idee om een soort van profiel aan te maken op het forum, zodat je weet met welke onnozelaar je aan 't kletsen bent :P
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Misschien kunnen we beter een soort van dating-profiel aanmaken met al dat getrouw van jullie. :+
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

kohraya schreef: ... en ik ben wél miljoenair ...
Ik ook, alleen niet in euro's... Maar in rupiah's :)
Plaats reactie