PADI curcus Cairns

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Toen we daar aankwamen bleek de stek afgesloten te zijn omdat er een duiker vermist werd. (De man is overigens nog steeds niet terecht.) Op zo'n moment word je flink met je neus op de feiten gedrukt en geconfronteerd met je kwetsbarheid.
las net dat ze de zoektocht gestaakt hebben. ze hebben hem dus niet gevonden. vreselijke berichten zijn dat! En inderdaad word je dan met je neus op de feiten gedrukt.

ik vind dat wel eens te makkelijk word omgegaan met de gevaren die bij duiken horen. het is niet risicoloos. Een goede duikschool wijst hier op...vind ik..
ik heb het niet op duikscholen die doen alsof het hetzelfde is als een rondje fietsen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

las net dat ze de zoektocht gestaakt hebben. ze hebben hem dus niet gevonden. vreselijke berichten zijn dat! En inderdaad word je dan met je neus op de feiten gedrukt.
We gaan off topic. De duiker is idd niet gevonden, mogelijk gaan sportduikers binnenkort proberen het lichaam te vinden en te bergen.

http://www.nu.nl/news/1520821/10/Politi ... uiker.html (incl links naar eerdere artikels)
ik vind dat wel eens te makkelijk word omgegaan met de gevaren die bij duiken horen. het is niet risicoloos. Een goede duikschool wijst hier op...vind ik..
ik heb het niet op duikscholen die doen alsof het hetzelfde is als een rondje fietsen
Mee eens! Een gedegen opleiding is essentieel wanneer je wilt duiken. Niet alleen aan het begin overigens, maar ook wanneer je al een tijdje bezig bent. Want je blijft bij leren en je blijft vooruitgang boeken in je kennen en kunnen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie