WK-pool

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Erik
Site Admin

Re: WK-pool

Bericht door Erik »

Dan zijn die gasten die verdwenen zijn zo stom nog niet geweest !

Trouwns ligt de site van foeble plat of ligt het probleem hier? Ik kan nu namelijk niet meer zien wat mn score is.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

hahaha ja het zal allemaal wel met een bak zout genomen moeten worden.

toch denk ik wel dat ze bij terugkomst billekoek krijgen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Hier geen problemen met Foebele, of zijn ze inmiddels wellicht opgelost?

Van die vier 'verdwenen' spelers heb ik eigenlijk ook niks meer gehoord. Wel geruchten dat ze de kok en andere stafleden op de bank hadden gezet of zo (al die Aziaten lijken toch op elkaar...), maar tegen Portugal hadden ze gewoon een volledige selectie. Blijft een apart verhaal, wat als het allemaal waar is meer gevolgen zal hebben dan de sportieve prestaties.
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

hoorde dat noord-korea de schuld gaf aan de zuid-koreaanse media. Die zouden het verhaal over de verdwenen spelers hebben verzonnen.

blijft een apart verhaal.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Als er één ding is wat ik door m'n bezoek aan het land heb opgestoken is het wel dat niet alleen Noord-Korea aan propaganda doet...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

mooie wedstrijd tussen spanje en chili!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Mooie wedstrijd, als ze nu maar niet meer scoren. Aan het begin van de week stond ik er nog zo mooi voor, maar sindsdien is het één groot drama, ik kan wel weer eens een succesje gebruiken...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Zie dat ik nog niet helemaal kansloos ben :-). Heb wel mn twijfels bij de puntentelling van deze pool...........
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Erik schreef:mooie wedstrijd tussen spanje en chili!
Volgens mij hebben we hier een liefhebber in wording. Misschien moet ATG mijn bierploegje het komende seizoen maar gaan sponseren. Beetje naamsbekendheid. We zijn allemaal erg traag dus het is goed te lezen op het shirt.

Het ziet er naar uit dat ik verder redelijk kansloos ben.

@ El Nino: Heb je twijfels over het systeem of dat het wel consequent wordt berekend?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Nee, het systeem. 4 punten per juiste ploeg in de 1/8 finales geloof ik? En heel veel punten met geluk precies goeie uitslag in de poulewedstrijden volgens mij?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Puntentelling is wat vaag, maar op zich denk ik toch nog niet zo verkeerd. De verschillen blijven in ieder geval erg lang vrij klein, terwijl bij veel pools tegen het einde van de poulefase de winnaar al nagenoeg bekend is. Dat je voor de ploegen bij de laatste 16 slechts 4 punten krijgt is ook niet zo erg, dat is toch al een logisch gevolg van je voorspellingen, dus normaal gesproken heb je daar dan al flink mee gescoord. En vanaf de volgende rondes gaat het dan ineens wel weer een stuk harder (elke ronde zijn 64 punten te verdelen, alleen dus over een steeds kleiner aantal landen), dan zal het verschil gemaakt gaan worden. Met nog 256 punten te verdelen hebben we 7 man binnen 50 punten van elkaar staan, er kan nog van alles gebeuren...
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

De afgelopen week ben ik van 13 naar 9 gestegen, dus nu durft ik wel weer wat te zeggen :D
Wat verwachten jullie van BRA-NED? Ik kan me niet voorstellen dat ze winnen, maar ik hoop het natuurlijk heel erg hard!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik sta weer eens ergens onderaan, vreemd want ik heb toch aardig wat landen goed die doorgegaan zijn? Ook heel veel niet :P

Ik denk dat het een erg spannende wedstrijd gaat worden vrijdag. Ik gun ze het voordeel van de twijfel, ik denk dat ze heel graag willen winnen, meer nog dan andere jaren. Want wanneer ze deze wedstrijd winnen hebben ze best kans om het WK te winnen. Of ben ik dan heel ambitieus ?
wild-r0se
Reiziger

Bericht door wild-r0se »

Erik schreef:Ik sta weer eens ergens onderaan, vreemd want ik heb toch aardig wat landen goed die doorgegaan zijn? Ook heel veel niet :P

Ik denk dat het een erg spannende wedstrijd gaat worden vrijdag. Ik gun ze het voordeel van de twijfel, ik denk dat ze heel graag willen winnen, meer nog dan andere jaren. Want wanneer ze deze wedstrijd winnen hebben ze best kans om het WK te winnen. Of ben ik dan heel ambitieus ?
nee hoor, zei mn ex ook gister en die zei ook dat Braz iets sterker is als slowakije... dus misschien maken ze nog best kans! Aangezien de tegengoal van slowakije door een penalty kwam. Ach en ik gun mezelf ook een gezellige middag/avond (A)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik ben bang dat Brazilië echt een maatje te groot voor NL is... Hoop natuurlijk wel dat NL de Brazilianen kunnen uitschakelen maar gaat denk ik heel moeilijk worden..
Plaats reactie