WK-pool

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: WK-pool

Bericht door WizardOfOss »

Viva Mexico _O_
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

en vikken had 12 punten 0_0
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

heerlijk hoor die fransen zo goed als uitgeschakeld. wat een ruk volk
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Frankrijk uitgeschakeld *O* maar Vikken heeft mij wel ingehaald en ik sta één na laatste -O- -O- -O-
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Allemaal leuk en aardig natuurlijk dat die Fransen zo goed als uitgeschakeld zijn maar het ziet er voor de eliminatie fase niet goed voor me uit. Poule technisch gezien had ik de Fransen toch liever in de kwartfinale gezien. De WizzardOfOss gaat wel punten halen met Mexico en Uruguay. Die gaan de laatste wedstrijd gewoon gelijk spelen natuurlijk.

Hoe zit het nu eigenlijk met gelijke punten in de groep? Gaat het eerst op doelsaldo of op onderling resultaat?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Sjeesus ik had al mijn hoop op Vikken gezet dat die niet ging score, nu sta ik al weer onderaan! Ook mijn andere scores zijn kansloos! Wel mooi dat frankrijk is uitgeschakeld, dat dan weer wel!
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

hariejak schreef:Allemaal leuk en aardig natuurlijk dat die Fransen zo goed als uitgeschakeld zijn maar het ziet er voor de eliminatie fase niet goed voor me uit. Poule technisch gezien had ik de Fransen toch liever in de kwartfinale gezien. De WizzardOfOss gaat wel punten halen met Mexico en Uruguay. Die gaan de laatste wedstrijd gewoon gelijk spelen natuurlijk.

Hoe zit het nu eigenlijk met gelijke punten in de groep? Gaat het eerst op doelsaldo of op onderling resultaat?
doelsaldo.

denk eigenlijk niet dat mexico en urugauay a.k.a. FC Forlán zo maar gelijk gaan spelen. De nummer 2 in de poule moet namelijk tegen Argenitie in de 8ste finales (vanuit gaande dat die gewoon eerste worden).
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

Vier Noord-Koreaanse voetballers zijn spoorloos. Dit meldt de Zuid-Koreaanse krant Ilgan Sports. Het viertal zou niet zijn komen opdagen voor het eerste duel dit WK tegen Brazilië.

Het zou gaan om de spelers An Chol-hyok, Kim Myong-won, Kim Kyong-il en Pak Sung-hyok. Het viertal ontbrak op de door Noord-Korea aan de FIFA overhandigde teamsheet voor het met 2-1 verloren duel tegen de Brazilianen.

Voor vandaag heeft de Noord-Koreaanse voetbalbond een persconferentie gepland.
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

jaydee schreef: denk eigenlijk niet dat mexico en urugauay a.k.a. FC Forlán zo maar gelijk gaan spelen. De nummer 2 in de poule moet namelijk tegen Argenitie in de 8ste finales (vanuit gaande dat die gewoon eerste worden).
Had ik nog niet aan gedacht. Dat gaat ook mee spelen natuurlijk.
Wouter87

Bericht door Wouter87 »

KLOSE! en GOAAAAL -O-
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Bizar toernooi tot nu toe. De Engelsen, Fransen, Spanjaarden, Italianen die niet kunnen winnen. De Duitsers die de tweede wedstrijd verliezen. Het begint zo erg leuk te worden. :9

Wie durft nog wat nieuwe voorspelingen te doen?

Ik denk dat Frankrijk en Engeland na de voorrondes op safari kunnen. Chili gaat nog verder komen samen met de Zwitsers in groep H. Nederland wordt wereldkampioen. Duitsland wordt ook uitgeschakeld in de poulefase.

Maarre, ik heb er geen verstand van natuurlijk.

De 12 punten zijn vanmiddag voor mij denk ik. 4-0 Nederland - Japan.

Veel plezier
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ik ga toch voor een 2-0, blijf voorzichtig.

Met al die tegenvallende teams was Noord-Korea nu eigenlijk mijn favoriet voor de titel. Maar ja, als die elke wedstrijd 4 spelers kwijtraken wordt dat toch een lastig verhaal...
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Zit op dit moment Italie - Nieuw zeeland te kijken. 80 ste Minuut en nog 1-1. Ik snap er niets meer van. Nu kans Nieuw Zeeland op de 1-2. |:(
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Schiet mij maar lek.
Plaats reactie