7e ATG meeting 2012
Re: 7e ATG meeting 2012
Ennnnnnn we hebben een poll!! Dankzij onze enige echte eigen.... Erik!! 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis heeft zojuist haar begin topic aangepast, zodat je een stem op alle data kunt uitbrengen waarop je zou kunnen. Ik zou zeggen stem even zodat we zo gemakkelijk mogelijk kunnen zien welke dag het meest geschikt is er er zo veel mogelijk mensen bij kunnen zijn.
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Veel plezier allemaal. Helaas zal ik er op geen van deze data bij zijn, behalve als de locatie Zuid Phuket wordt.
Ik heb nog steeds voorkeur voor 12 mei.
Heb in juni wat afspraken in 'potlood' staan en wellicht half juni nog een hertentamen die ik moet voorbereiden en weekendje Madrid. Omdat de eerste twee 'onzekerheden' zijn, heb ik wel deze aangevinkt in de poll... Maar alleen 12 mei (tot 17:00) en 23 juni kan ik zeker
Heb in juni wat afspraken in 'potlood' staan en wellicht half juni nog een hertentamen die ik moet voorbereiden en weekendje Madrid. Omdat de eerste twee 'onzekerheden' zijn, heb ik wel deze aangevinkt in de poll... Maar alleen 12 mei (tot 17:00) en 23 juni kan ik zeker

Helaas is er geen optie in het forum om te laten zien wie waarop gestemd heeft. Het was dus niet echt een keuze.Jenny schreef:Waarom is de poll anoniem?
Stiekemerd hahahaErik schreef:Reismeis heeft zojuist haar begin topic aangepast, zodat je een stem op alle data kunt uitbrengen waarop je zou kunnen. Ik zou zeggen stem even zodat we zo gemakkelijk mogelijk kunnen zien welke dag het meest geschikt is er er zo veel mogelijk mensen bij kunnen zijn.

TIP: Bij de Appie Heijn zijn NS dagkaarten te koop voor 16 euro. In het weekend de hele dag geldig, door de week vanaf 9 uur. Op = op!
En laat even in een (privé)berichtje weten op welke dagen je hebt gestemd!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Als het op een dag wordt gehouden waarop ik heb gestemd ben ik er ook bij (12 mei 9 en 16 juni)!
Is het niet handig dit forum wat meer op te laten vallen? Ik had het nooit gezien wanneer ik niet op het oude atm meeting forum geabonneerd was.
- bolletjeom
- Reisexpert
We zouden er een Sticky van kunnen maken. Dan blijft hij in iedergeval boven aan staan.
Normaal gesproken kan ik dat doen maar zo te zien heb ik een rechtenprobleempje want het lukt me nu niet.
Normaal gesproken kan ik dat doen maar zo te zien heb ik een rechtenprobleempje want het lukt me nu niet.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wordt aan gewerkt!eefje schreef:Is het niet handig dit forum wat meer op te laten vallen? Ik had het nooit gezien wanneer ik niet op het oude atm meeting forum geabonneerd was.
Zou moeten werken? Kun je helemaal niet aanpassen of alleen geen sticky maken? Heb dat nu in ieder geval gedaan, en blijft staat tot het einde van deze maand.bolletjeom schreef:We zouden er een Sticky van kunnen maken. Dan blijft hij in iedergeval boven aan staan.
- bolletjeom
- Reisexpert
kan wel verwijderen, wijzigen, splitsen maar geen sticky maken.
Vreemd he?
Vreemd he?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
Een van die plaatsen moet wel gaan lukken, denk ik...Jenny schreef: Mocht je deze zomer in de Filipijnen, KL, Singapore of Indonesie rondhangen, dan wil ik best met je meeten als jij voor hapjes en drankjes zorgtStuur maar een PB met je plannen (als je het hier niet op het forum wilt gooien).
En dan wil ik ook nog wel trakteren op een hapje en een drankje : )
Maar plannen maken doe ik niet, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen...
Voorlopig ben ik nog wel even in Thailand, want ik heb nu in zes weken gedaan wat de meeste mensen in twee weken doen haha.
Dat worden dus een paar (veel) visa extensions/runs!
Ik vermoed dat ik daarna naar Maleisië ga, maar je weet maar nooit...
Maar wat zijn jouw plannen dan?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Leuk idee! Maar ik ben dan hoogzwanger en zie mezelf niet naar Utrecht afreizen zo vlak voor de uitgerekende datum (of na de datum). Maar lijkt me best leuk om bij al die namen eens een gezicht te zien (anders dan een fotootje).
-
- Reisexpert
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap, trouwens...!Francine schreef:Leuk idee! Maar ik ben dan hoogzwanger en zie mezelf niet naar Utrecht afreizen zo vlak voor de uitgerekende datum (of na de datum). Maar lijkt me best leuk om bij al die namen eens een gezicht te zien (anders dan een fotootje).
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,