7e ATG meeting 2012
Re: 7e ATG meeting 2012
Ah, lijkt me heel leuk daarbij te zijn maar ik kan helaas niet! Zit dan in Kenia, op zich ook niet vervelend.
Misschien makkelijker dan een datumprikker is een poll waarin je meerdere opties kunt aanvinken. Dan kun je de data er inzetten waarvan jij denkt dat die handig zijn, een nee geen interesse of een nee, ik ben dan niet in Nederland of nee, ik kan niet.. zoiets?
Sowieso goed dat je initiatief neemt!
Misschien makkelijker dan een datumprikker is een poll waarin je meerdere opties kunt aanvinken. Dan kun je de data er inzetten waarvan jij denkt dat die handig zijn, een nee geen interesse of een nee, ik ben dan niet in Nederland of nee, ik kan niet.. zoiets?
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Wanneer ga je?Ingritaaa schreef:Ah, lijkt me heel leuk daarbij te zijn maar ik kan helaas niet! Zit dan in Kenia, op zich ook niet vervelend.

Zo, ik word goed in de gaten gehouden hierRick schreef:Wanneer ga je?Ingritaaa schreef:Ah, lijkt me heel leuk daarbij te zijn maar ik kan helaas niet! Zit dan in Kenia, op zich ook niet vervelend.

- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ga mijn dive-con (divemaster) training daar doen in de vorm van leren en werken en daar naast in jun jul aug en sept parttime werken in een restaurant s avonds.Reismeis schreef:Oké. I'll allow it. Je bent bij deze met kennisgeving afwezig
Leuk trouwens, daar werken en een opleiding doen! Wat ga je precies doen?
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
Interesse tonen heet zoiets.Ingritaaa schreef: Zo, ik word goed in de gaten gehouden hier. Ik ga 25 april!

Ingritaaa, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb geen idee hoe dat moet
Jij wel? Enne, fantastisch vooruitzicht trouwens! Jij kunt aftellen!
Ron, dat klinkt goed! Veel plezier met de voorpret

Ron, dat klinkt goed! Veel plezier met de voorpret

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Eventjes alles op een rijtje.
12 mei is tot nu toe de beste optie voor:
Bolletjeom
Tikva
Erik
Jenny (ovb)
Rick
Menasil
Reismeis
26 mei als beste optie:
Hildo
Iemand vergeten? Enne, er is nog heul veul ruimte voor meer ATG-ers....
12 mei is tot nu toe de beste optie voor:
Bolletjeom
Tikva
Erik
Jenny (ovb)
Rick
Menasil
Reismeis
26 mei als beste optie:
Hildo
Iemand vergeten? Enne, er is nog heul veul ruimte voor meer ATG-ers....

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik durf op dit moment voor beide weekenden niks toe te zeggen, en voor het weekend er tussenin evenmin.
@ Rick, sorry! Hoe staat het met je IJsland trip?
@ Reismeis, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet haha. Maar Erik zal hier vast nog wel een kijkje komen nemen en vertellen hoe dat kan? (a)

@ Reismeis, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet haha. Maar Erik zal hier vast nog wel een kijkje komen nemen en vertellen hoe dat kan? (a)
Ik moet nog eerst met de reisgenote gaan meeten om de details te bespreken.Ingritaaa schreef:@ Rick, sorry! Hoe staat het met je IJsland trip?![]()

Als topic starter (ReisMeis dus) kun je wel een poll toevoegen, als je het topic start. Nu niet meer (denk ik). Maar als reismeis mij een paar opties laat weten dan kan ik ze toevoegen. Je kunt volgens mij maar wel één optie aanvinken in plaats van meerdere. Misschien is het dan ook goed om een paar data in juni o.i.d. te nemen misschien dat er dan meer mensen kunnen.Ingritaaa schreef:@ Reismeis, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet haha. Maar Erik zal hier vast nog wel een kijkje komen nemen en vertellen hoe dat kan? (a)
-
- Reisexpert
Pfff flauw zeg, dat jullie niet naar mij willen komen... En ik wilde nog wel voor de hapjes en de drankjes zorgen!Reismeis schreef:Hey, thx voor de tip! Ik zal er eens naar kijken!
Mocht je er toch een beetje bij willen zijn (aangezien wij helaassss niet naar jou toe kunnen komen)..... We kunnen altijd skypen
Skypen supergoed idee! Kunnen we virtueel een potje kaarten. Lekker warm aan het strand ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Mocht je deze zomer in de Filipijnen, KL, Singapore of Indonesie rondhangen, dan wil ik best met je meeten als jij voor hapjes en drankjes zorgtTravelator schreef:Pfff flauw zeg, dat jullie niet naar mij willen komen... En ik wilde nog wel voor de hapjes en de drankjes zorgen!Reismeis schreef:Hey, thx voor de tip! Ik zal er eens naar kijken!
Mocht je er toch een beetje bij willen zijn (aangezien wij helaassss niet naar jou toe kunnen komen)..... We kunnen altijd skypen
Skypen supergoed idee! Kunnen we virtueel een potje kaarten. Lekker warm aan het strand ; )

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dus het kost Travelator geld (hapjes, drankjes) om jou te mogen ontmoeten? 

HahahaErik schreef:Dus het kost Travelator geld (hapjes, drankjes) om jou te mogen ontmoeten?

Ik ga je even PB-en met een aantal opties!
Travelator, het is niet dat we niet wíllen....... Maar het ook daadwerkelijk kúnnen is een heel ander verhaal