Rara, waar is dit???
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Rara, waar is dit???
foto van erpje
Israel?
Israel?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
He, wat plaats jij die foto's op een vreemde manier? x keer bekeken ofzo? Is er een manier om een grotere versie van die bijlagen te zien ofzo?
Moeilijk? Dan maar geen makkelijk land zeggen zeker?
Ik probeer met Syrië.
Ps: 't Wordt wel een graadje moeilijker als je foto's van anderen erbij gaat halen.
Ik probeer met Syrië.
Ps: 't Wordt wel een graadje moeilijker als je foto's van anderen erbij gaat halen.
Ik zet ze als bijlage bij het plaatsen van een bericht (onder het tekstvak waar je je reactie geeft) veel handiger dan eerst uploaden enzo. Maar ze zijn misschien wel wat klein. De volgende heb ik wat groter gemaakt.Erik schreef:He, wat plaats jij die foto's op een vreemde manier? x keer bekeken ofzo? Is er een manier om een grotere versie van die bijlagen te zien ofzo?
Nee nog niemand die het geraden heeft. Dit dier (check z'n vijfde been! ) wat er ook stond, geeft misschien wat prijs over het land zelf. Het gaat om een Romeinse Nederzetting.
- Bijlagen
-
- DSC00935.jpg (40.46 KiB) 310 keer bekeken
Ergens in Griekenland dan misschien?
Ja, bijlage is dan idd handig! Stimuleert wellicht ook anderen om foto's te plaatsen!
Ja, bijlage is dan idd handig! Stimuleert wellicht ook anderen om foto's te plaatsen!
- bolletjeom
- Reisexpert
Goh, een Ezel
oll:
Gelukkig hebben ze die niet zo'n beetje overal ter wereld
oll:
dat het romeins was had ik ook gezien. en dor en droog (en niet eens van ErikB)
goed, ehmmm. Turkije?

Gelukkig hebben ze die niet zo'n beetje overal ter wereld

dat het romeins was had ik ook gezien. en dor en droog (en niet eens van ErikB)

goed, ehmmm. Turkije?
Rare jongens die Romeinen. Marokko!!!!!!
Oja, Erik, Als rasechte Franeker ben ik een klokkedief!!!
Op de volgende ATG meeting laat ik m'n horloge thuis, haha!hariejak schreef:Rare jongens die Romeinen. Marokko!!!!!!
Heeh stop is met foto's van mij te denken dat iets het goede antwoord is. Parijs is niet goed, het is uberhaupt niet eens in het continent europa....
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
nou, zo zeker waren we er niet van...de punten waren nog niet uitgegeven 8)
ik weet overigens vrij zeker waar ie wel ligt...maar dat is na googelen...mag dat?
ik weet overigens vrij zeker waar ie wel ligt...maar dat is na googelen...mag dat?
Nee, tuurlijk nietbolletjeom schreef:nou, zo zeker waren we er niet van...de punten waren nog niet uitgegeven 8)

Dus ik ben nog de enige eerlijke in dit spel?
Ooooh ! Ok: New york.
(grapje hé)
Luxemburg dan maar (wordt mij hier/thuis verteld).
Ooooh ! Ok: New york.

Deze foto is een hint van het goede land. Het is niet in Europa (luxemburg is dus fout)

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
2. Jij moet beter opletten, want Tikva had al gezegd dat het niet in Europa was....kohraya schreef:Dus ik ben nog de enige eerlijke in dit spel?
Ooooh ! Ok: New york.(grapje hé)
2. Ik heb alleen maar effe gegoolged omdat Bolletje dat ook gedaan had, en dat maakt me niewsgierig...
3. Dat is stom want nou kan ik ook niet meer inkoppen als er een overduidelijke hint mocht komen...

Sorry, even verwijderd omdat er anders 3 foto's in het spel zijnAlvast een nieuwe. Ik denk dat ik hiervoor ook nog wel een hint moet geven, maar misschien is iemand er geweest
Ik geef de schuld aan "hier/thuis".Erik schreef:2. Jij moet beter opletten, want Tikva had al gezegd dat het niet in Europa was....kohraya schreef:Dus ik ben nog de enige eerlijke in dit spel?
Ooooh ! Ok: New york.(grapje hé)
Maar wat heeft die (lekkere) inktvis hier nu mee te maken? :shock: ... Takoyaki
Ik geef het dus op ...
Volgende foto: VS
Maar ik denk dat je méér wil weten dan dat. Zo ja, dan moet ik geen punt als het juist is.