Betaalbare ticket naar Guatemala
-
Betaalbare ticket naar Guatemala
Wij zijn op zoek naar een betaalbare ticket naar Guatemala. Alle reguliere tickets zijn minimaal 1056 euro.
Reisperiode 11 aug tm 4 sept. Vertrekdata is dus nog wel een beetje flexibel. Het liefst de za,zo of ma.
Ik heb al wat tips geprobeerd die ik hier op het forum heb gelezen(ticket naar vs), maar loop nu toch een beetje vast. Heeft iemand tips??
Reisperiode 11 aug tm 4 sept. Vertrekdata is dus nog wel een beetje flexibel. Het liefst de za,zo of ma.
Ik heb al wat tips geprobeerd die ik hier op het forum heb gelezen(ticket naar vs), maar loop nu toch een beetje vast. Heeft iemand tips??
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Betaalbare ticket naar Guatemala
Ik heb het niet nagekeken, maar je zou de reis uit elkaar kunnen trekken. Bijvoorbeeld een retour Mexico City en dan met de Mexicaanse low coster Interjet naar Guatamala.
Het Amerikaanse Spirit vliegt vanaf het vlakbij Miami gelegen Fort Lauderdale airport goedkoop naar Guatamala City.
Maar of dat scheelt in de dure vakantieperiode? Probeer te vliegen op dindsdag, woensdag en donderdag. Vluchten zijn op deze dagen het voordeligst.
Hoop je hiermee te hebben geholpen?
Het Amerikaanse Spirit vliegt vanaf het vlakbij Miami gelegen Fort Lauderdale airport goedkoop naar Guatamala City.
Maar of dat scheelt in de dure vakantieperiode? Probeer te vliegen op dindsdag, woensdag en donderdag. Vluchten zijn op deze dagen het voordeligst.
Hoop je hiermee te hebben geholpen?
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Je zit echt net in de duurste periode van het jaar, dan zijn tickets ook duurder. Vliegen naar Cancun kan een optie zijn heb zo direct een ticket gevonden voo 817 euro. Je bent vanaf cancun snel in 2 dagen in tikal (of doe relaxter en neem een stukje belize mee in je reis). of zoals al genoemd naar miami vliegen en dan een losse vlucht erbij.
Je zou ook nog kunnen kijken naar maatschappijen zoals arke fly of die nog een goedkope pakketreis hebben voor een weekje naar cancun, vaak kan je de terugvlucht verlengen en het hotel gebruik je gewoon niet.
Je zou ook nog kunnen kijken naar maatschappijen zoals arke fly of die nog een goedkope pakketreis hebben voor een weekje naar cancun, vaak kan je de terugvlucht verlengen en het hotel gebruik je gewoon niet.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
Bedankt voor de tips!
Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar nog niet echt resultaat. Goedkoopste ticket wat ik richting usa heb kunnen vinden en in dit geval naar NY is 680 euro. Nu weet ik niet zo goed waar ik kan zoeken voor low coast airlines vanaf USA.
Belize willen we idd ook meenemen in onze reis!
Ik ben nog steeds aan het zoeken, maar nog niet echt resultaat. Goedkoopste ticket wat ik richting usa heb kunnen vinden en in dit geval naar NY is 680 euro. Nu weet ik niet zo goed waar ik kan zoeken voor low coast airlines vanaf USA.
Belize willen we idd ook meenemen in onze reis!

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Er zijn geen low cost vluchten tussen New York en Guatamala. Enige oplossing vanaf de Usa is de eerder door mij genoemde vlucht vanaf Florida
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Wellicht kijken of je naar Cancun kan vliegen? Dan zit je ook binnen 1/2 dagen in noord Guatamala (Tikal).
Qreply
Wij zijn afgelopen januari naar Guatemala city gevlogen voor 727 euro vanaf Amsterdam met Continentel. Wel een mazzeltje maar we hebben veel gezocht. Uiteindelijk gevonden op budget air. Er zijn meerdere sites waarop je verschillende maatschappijen kan vergelijken. Zoals budgetair, kayac.com en skyscanner.
Hoe het in die periode is weet ik niet.
Veel succes met zoeken. Als je er bent is Xela een leuke stad met goede taalscholen en hotels. Bijvoorbeeld casa Renaissance.
Groetjes
Hoe het in die periode is weet ik niet.
Veel succes met zoeken. Als je er bent is Xela een leuke stad met goede taalscholen en hotels. Bijvoorbeeld casa Renaissance.
Groetjes