Beeeeeeetje laat, maar wat grappig dat je mijn naam zag staan! Gaaf was het he?! Ik vond het best wel verrassend dat ik van de 40 mensen de enige was die m alleen liep... Had jij dat ook? Heb ook superleuke mensen ontmoet, ben zelfs later nog 4 nachtjes wezen logeren bij een Amerikaans gezin (twee kids, 10 en 14, die liepen 'm ook gewoon, gaaf he) wat in Dunedin woonde en bij een heel lieve mevrouw in Wanganui, die ik allemaal op de Track heb ontmoet!postvoorwen schreef:Ben inmiddels weer in NL en heb de Milford Track uiteindelijk in mijn eentje gelopen - nouja, eigenlijk niet, want zoveel leuke nieuwe mensen ontmoet daar!
Marije; kheb jouw naam ook in het 'hutboek' zien staan toen ik die aan het doorneuzen was (op een hele regenachtige middag....haha)
rpbruno: Have Fun & Enjoy!
Milford Track
Re: Milford Track
-
- Reiziger
Ik was niet de enige die in m'n eentje liep (wel nog één hele australier die ook in zijn eentje was), maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Heb het grootste stuk van de track samen met twee engelsen gelopen, en daarnaast ook hele leuke contacten (kiwi's, israeli's, engelsen en ook hollanders!) opgedaan tijdens de 'hut'momenten (dat krijg je als het ontzettend regent buitenMarije schreef: Beeeeeeetje laat, maar wat grappig dat je mijn naam zag staan! Gaaf was het he?! Ik vond het best wel verrassend dat ik van de 40 mensen de enige was die m alleen liep... Had jij dat ook? Heb ook superleuke mensen ontmoet, ben zelfs later nog 4 nachtjes wezen logeren bij een Amerikaans gezin (twee kids, 10 en 14, die liepen 'm ook gewoon, gaaf he) wat in Dunedin woonde en bij een heel lieve mevrouw in Wanganui, die ik allemaal op de Track heb ontmoet!

-
- Reiziger
Als kleine aanvulling, hier vindt je een mooie film over de Milford Sound: http://www.bayofislandscampervans.co.nz ... d-sound-2/
Rob en Niek http://www.bayofislandscampervans.co.nz/?lang=nl