Surabaya?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
yizzll
Reiziger

Surabaya?

Bericht door yizzll »

Goedendag.
Ik zit ben de afgelopen 2 weken door java gereisd. Jakarta, Bandung, Parandaran, yogya overgestoken naar Lombok en zit nu op Gili trawangan.
5 maart vertrekt mijn vliegtuig vanuit Surabaya naar Bangkok. Mijn vraag is. Heeft iemand ervaring met Surabaya? In de Lonely Planets word het vaak overgeslagen. Is het de moeite waard om er een paar dagen te verblijven of raden jullie mij aan om gewoon mijn vlucht daar te nemen en Surabaya zelf over te slaan.

Gr.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Surabaya?

Bericht door Moira »

Hallo,

Ik ben zelf in Surabaya geweest voor een paar dagen. Dit was omdat wij voor een vriend van ons info gingen zoeken omdat hij daar geboren was. Dit was dus de rede dat we daar waren. Er was niet echt veel te doen dus niet echt de moeite om te verblijven.
Wat ik er wel leuk vond is dat het niet zo toeristisch is en daardoor de mensen daar meer aan je vragen waar je vandaan komt en wat je in Surabaya komt doen.

gr van Moira
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben een keer een nacht in Surabaya geweest, en ik vond het niet heel bijzonder. Afgelopen zomer ben ik bij aankomst in Surabaya (met het vliegtuig) dan ook meteen doorgereisd naar Probolinggo.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
eefje
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door eefje »

Ook ik zou het overslaan! Erg weinig te beleven!
yizzll
Reiziger

Bericht door yizzll »

Thanks voor jullie reacties. Ik denk dat we hem maar gaan skippen.
Gr.
Plaats reactie