Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

Idem hier.

Erik: gefeliciteerd!!!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

jupp zie ook alleen die van bolletjeom..

erik gefeliciteerd!

ik zit vannacht in een keileuk hostel ga hem binnenkort wel even aan de database toevoegen =)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag gezinsuitbreiding gehad. Mijn gerbils hebben een nestje van drie pups gekregen. Een grote verrassing, want mijn gerbils zouden twee mannetjes moeten zijn ?!?!?

De moeder negeert de pups nogal, maar de vader houdt hen lekker warm. Ik hoop dat ze voldoende melk binnen krijgen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
shoshi

Bericht door shoshi »

bedankt voor je snelle reactie :) wilde ff koffie komen leuten, maar schijnbaar krijg je alleen bier hier :)
:'( *O*
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zie nu de felicitaties pas :) Dank je wel allemaal! En ook de opmerking over het onderschrift. Ik zal eens kijken wat er mis is want dat het onderschrift is verdwenen is niet de bedoeling.

Mochten er opnieuw van dit soort wijzigingen voorkomen willen jullie die dan in het feedback topic melden zodat ik het sneller kan "ontdekken"?
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Ik baal!
Eindelijk had ik mijn fotoboek P365 2011 af. Af laten leveren en mijn ouders naar het resultaat gevraagd. Helaas bleken 2 foto's niet afgedrukt te zijn. Dat was #1.
Nu wil ik de 2 foute foto's aanpassen, gaat er iets mis en moet ik alles opnieuw vullen! De documenten kunnen niet gevonden en moeten geüpdate worden. Nu moet ik 52 mapjes langs om alles opnieuw te vullen! *zucht*

Pluspunt; ik mag gratis een nieuw album laten afdrukken. Het euvel zat hem in de resolutie van de foto's. Iets wat ik niet helemaal begrijp, want sommige van mijn andere gebruikte foto's hebben dezelfde dpi/ppi en die zijn wel goed afgedrukt.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Waar heb je de foto's laten afdrukken?
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

@ Erik; bij topfotoalbum. Eerste keer voor mij dat ik het daar laat drukken.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Wij hebben ze daar ook altijd laten drukken, tot nu toe (gelukkig) geen problemen mee gehad.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

ik haat boekingssites, nu moet je gewoon 20 euro dossier kosten betalen bij cheaptickets en ook nog een 12,50 costumer service pakket slaat nergens op!!! wou dat ik mijn eigen vliegtuig had.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ron schreef:ik haat boekingssites, nu moet je gewoon 20 euro dossier kosten betalen bij cheaptickets en ook nog een 12,50 costumer service pakket slaat nergens op!!! wou dat ik mijn eigen vliegtuig had.
Eigen vliegtuig is denk ik wel duurder :)

Maar inderdaad raar dat je moet betalen voor dingen die je zelf allemaal doet.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Ron schreef:ik haat boekingssites, nu moet je gewoon 20 euro dossier kosten betalen bij cheaptickets en ook nog een 12,50 costumer service pakket slaat nergens op!!! wou dat ik mijn eigen vliegtuig had.
Daarom gebruik ik eigenlijk altijd Ebookers. Vaak zijn de prijzen daar net een paar euro hoger, maar geen verrassingen achteraf en per saldo ben je meestal net iets goedkoper uit. Maar uiteraard blijft het altijd een kwestie van goed vergelijken.
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Daarom gebruik ik de sites altijd alleen om even een overzicht te krijgen van de prijzen en de verschillende airlines te vergelijken om het vervolgens op de website van de airline zelf te boeken.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

mm wel volgende x hoop ik gewoon mijn vluchten weer 3 maanden van te voren te kunnen boeken.scheelt ook weer geld.

had ik hem bij de airline zelf geboekt had het me 10 euro gescheelt, maar ging er van uit dat ik hem bij de boekingssite goedkoper kon boeken omdat ik een actie code had maar dat was dus niet zo. :'( :'(
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

*Gefrustreerd ben*

Lig ik hier in m'n bamboe-bungalowtje op Ko Lanta (het is hier 00:43) bekant m'n bed uit te dreunen, want er is hier in het bamboe-bungalowtjes-resort naast mij een vette party gaande.
Oké, nu denkt iedereen natuurlijk dat dat het probleem is, maar............... nee dus!

Het probleem is dat ik ONWIJS veel zin heb om mee te doen (I hartje dansen), maar elke drie minuten valt hier de stroom uit!
Kennelijk kan Ko Lanta zoveel toerisme helemaal niet aan (ook irritant met internetten -> skypen of zo).
Dat zou dus inhouden dat de (best goede) muziek steeds stil valt net als je er lekker in zit (die 3 minuten zijn ook echt niet overdreven, misschien zijn het er wel twee).
Daar ga ik dus mooi niet aan beginnen, want dat kun je alleen niet frustrerend vinden als je bezopen bent en dat word ik (bijna) nooit.
Ik moet het dus doen met het gedreun.
Met onderbrekingen.
En zonder slaap. Voorlopig.
: ((
*zucht*
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie