Route naar Vietnam, Thailand en Maleisie
Route naar Vietnam, Thailand en Maleisie
Hallo,
Ik zou graag in sept/okt ongeveer 4 wkn (iets minder waarschijnlijk) reisen door Thailand, Maleisie en Vietnam. Nu heb ik een probleem en dat is dat mijn vriend vliegangst heeft en we dus niet ook binnen de vakantie per vliegtuig kunnen reizen. Dwz dan zouden we bv per trein van Vietnam-Thailand en Thailand-Maleisie moeten. Mijn vraag is kan dit uberhaupt en is dit te doen in de tijd? Wat zou dan een handige route zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? En voor welk van deze landen heb je vooraf een visum nodig?
groeten,
Saliha
Ik zou graag in sept/okt ongeveer 4 wkn (iets minder waarschijnlijk) reisen door Thailand, Maleisie en Vietnam. Nu heb ik een probleem en dat is dat mijn vriend vliegangst heeft en we dus niet ook binnen de vakantie per vliegtuig kunnen reizen. Dwz dan zouden we bv per trein van Vietnam-Thailand en Thailand-Maleisie moeten. Mijn vraag is kan dit uberhaupt en is dit te doen in de tijd? Wat zou dan een handige route zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen? En voor welk van deze landen heb je vooraf een visum nodig?
groeten,
Saliha
Re: Route naar Vietnam, Thailand en Maleisie
Nee, dat is absoluut niet mogelijk in die tijd. Als je maar 4 weken hebt dan zou ik voor een van de landen kiezen. (Er gaan bovendien geen treinen tussen Vietnam en Thailand.)
Bij landeninformatie in het menu boven aan deze pagina vind je alle informatie over visa die je nodig hebt.
Bij landeninformatie in het menu boven aan deze pagina vind je alle informatie over visa die je nodig hebt.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hallo Jenny,
Ok dank je. Wellicht dat Thailand, Cambodja en Vietnam een betere route is? Ik ben al een keer in thailand geweest dus wil alleen bankok en het zuiden meepakken dit keer.
grt
Saliha
Ok dank je. Wellicht dat Thailand, Cambodja en Vietnam een betere route is? Ik ben al een keer in thailand geweest dus wil alleen bankok en het zuiden meepakken dit keer.
grt
Saliha
4 weken is echt te weinig tijd voor 3 landen helemaal zeker als je niet wilt vliegen. Je zult ergens een rondje moeten gaan maken en een rondje met vietnam erbij kost je veel te veel tijd. Kijk eens op de kaart en bedenkt dan hoeveel reisdagen je nodig hebt.
Als je thailand alleen gebruikt om goedkoop in azie te komen dan zou je bijv door kunnen reizen naar cambodja en dan omhoog een klein stukje van het zuiden van laos en dan ter hoogte van pakse of vietianne (afhankelijk van hoe snel je reist) weer terug thailand in naar bangkok.
Als je thailand alleen gebruikt om goedkoop in azie te komen dan zou je bijv door kunnen reizen naar cambodja en dan omhoog een klein stukje van het zuiden van laos en dan ter hoogte van pakse of vietianne (afhankelijk van hoe snel je reist) weer terug thailand in naar bangkok.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Reisexpert
- Contacteer:
dit is inderdaad niet mogelijk. Alleen vietnam gaat je op je minst al 3 weken kosten. Vaste land van maleisie doe je op zn snelst ook in 2,5 week.
Als je 4 weken heb zou ik als ik jou was inderdaad gewoon 1 land pakken.
Als je 4 weken heb zou ik als ik jou was inderdaad gewoon 1 land pakken.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon