Rara, waar is dit???
Re: Rara, waar is dit???
Onzin.....iedereen kon googlen naar El Penol in Colombia. En die foto van Quito was een nog veel grotere inkopper voor Rudi. Ik had geluk dat ik sneller was, haha.
Naam vd plaats met die bootjes en kaarsjes:
Heb die kaarsjes eens op een documentaire gezien.
Dat was ergens in 't begin van de Ganges.
Als 'Ganges' of 'India' als plaats mag meespelen, dan gok ik hier op.
Heb die kaarsjes eens op een documentaire gezien.
Oke is toch wat moeilijker dan ik dacht daarom een punt voor Kohraya.. Het is varanasi aan de ganges, in de bootjes zitten allemaal toeristen die heel vroeg in de ochtend kijken hoe mensen zich wassen en een kaarsje aansteken.kohraya schreef:Heb die kaarsjes eens op een documentaire gezien.
Erik 28
Bolletje 25
Tikva 14
Angrod 12
Kohraya 10
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Ik doe nog ff een foto en dan mogen andere weer. In welk land staat dit bouwwerk?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik twijfel tussen Palenque, Mexico, en Copan Honduras.
Dan zeg ik maar Palenque, Mexico. Misschien is het wel beide fout

Laat ik daar maar eens een gokje wagen op copanErik schreef:Ik twijfel tussen Palenque, Mexico, en Copan Honduras.

Het kleinste piramideke in het verste hoekje van ... euh ... Chitzen Itza?
- bolletjeom
- Reisexpert
Tikva vraagt naar het land..dus Mexico alleen zou genoeg moeten zijn. Ik denk dat erik gelijk heeft maar voor het geval het niet zo is zet ik hier toch maar even Guatamala neer :mrgreen:
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Oeps
ops:
Belize dan maar

Belize dan maar
Ik denk ook dat ik gelijk hebbolletjeom schreef:Tikva vraagt naar het land..dus Mexico alleen zou genoeg moeten zijn. Ik denk dat erik gelijk heeft maar voor het geval het niet zo is zet ik hier toch maar even Guatamala neer :mrgreen:

Punt voor het land en punt voor het gebied:

- bolletjeom
- Reisexpert
komt me bekend voor en toch ook weer niet
qua gebied gok ik maar even de Andes en als land Ecuador...al ben ik er vrij zeker van dat die fout is
qua gebied gok ik maar even de Andes en als land Ecuador...al ben ik er vrij zeker van dat die fout is
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
De Andes is wel een heel ruim gebied hebolletjeom schreef:komt me bekend voor en toch ook weer niet

Potosi in Bolivia?
Krijg nou wat....Angrod gokt een keer foutAngrod schreef:Potosi in Bolivia?

Alles wat jullie tot nu toe hebben genoemd is fout..
bij deze de hint: Deze tempels is geliefd bij de "von daniken" (de aliens bouwde alle grote bouwwerken) types, en bij mensen die geloven dat er veel meer scheepsvaart en contacten vroeger was tussen beschavingen. Want het is namelijk een "inca/maya" achtige tempel, alleen niet in in het continent Amerika.
Wel grappig dat iedereen er dan toch gelijk aan denkt.
Erik's foto is lastig, heel herkenbaar er zijn denk ik honderden van dit soort valeien. Ik zeg Nepal (gebied waag ik me niet aan.)
bij deze de hint: Deze tempels is geliefd bij de "von daniken" (de aliens bouwde alle grote bouwwerken) types, en bij mensen die geloven dat er veel meer scheepsvaart en contacten vroeger was tussen beschavingen. Want het is namelijk een "inca/maya" achtige tempel, alleen niet in in het continent Amerika.
Erik's foto is lastig, heel herkenbaar er zijn denk ik honderden van dit soort valeien. Ik zeg Nepal (gebied waag ik me niet aan.)
Laatst gewijzigd door Tikva op 04 sep 2008 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Heh.....ik had al een beetje vreemd gevoel bij dat "boeddha achtige" beeld. We mogen nog niet googlen toch? Dan gok ik maar op Thailand.Tikva schreef:Alles wat jullie tot nu toe hebben genoemd is fout..
Eirik's foto is lastig, heel herkenbaar er zijn denk ik honderden van dit soort valeien. Ik zeg Nepal (gebied waag ik me niet aan.)