Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Michelle89
Reisexpert

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Michelle89 »

Dank je wel!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Jensje schreef:Wow, hoe was de Great Ocean Road? Heerlijk daar in de zomer, daar was ik twee jaar geleden, een van de mooiste routes van mijn rondje Australie. Veel plezier nog met je ouders!!!
De great ocean road was super! In mijn bllog staan wat foto's ;)

@ Michelle, kan me voorstellen dat het wennen is weer terug in NL te zijn.. hopelijk ben je snel beetje gewend!
K.

Qreply

Bericht door K. »

Hallo allemaal! Ik ben tot juni in Cairns, is er iemand hier in de buurt in deze tijd?
Groetjes!
Michelle89
Reisexpert

Zucht... het is veeeel te koud hier in Nederland!! Ben druk bezig met een baan zoeken helaas.. maar heb besloten dat als ik niets interessants kan vinden, dat ik in oktober terug ga naar Australië voor een jaar. *O*
Jensje
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jensje »

Zowiezo doen, economie in Nederland is toch niet goed. En misschien ipv 1 jaar 2 jaar proberen, ga je met WHV??
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

K, helaas niet! Maar ik wens je veel plezier in Cairns!

Michelle, ik geef je groot gelijk! Gewoon doen hihi *O*

Globeskater, hoelang blijf jij nog in Oz? Was het niet een half jaar in totaal? Geniet ervan, in ieder geval!

Gisteravond het fotoalbum weer even doorgebladerd, en een paar weken geleden hebben we nogmaals het gemaakte filmpje (-pje.. 60 minuten :P) bekeken. Ohhhhhhh ik wil zooooo graag weer terug! Het is zo jammer dat ik manlief niet heb over kunnen halen om te emigreren ;)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Zie dat je uit Friesland komt. Dat je hem niet hebt over kunnen halen komt natuurlijk door de tocht der tochten die je dan zou moeten missen :P
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hahaha, dat zou je bijna wel gaan denken ja! Het brengt natuurlijk wel een fantastisch sfeertje met zich mee. Ik rijd zometeen weer langs de Bonkevaart naar huis en het is fantastisch om al die schaatsers en vegers te zien!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

hehe ik ben toch wel erg opgelucht dat de 11 stedentocht niet doorgaat, had er niet aan moeten denken helemaal hier te zitten.. en dat allemaal te moeten missen ;) ben een zeer groot schaatsliefhebber en nu wel blij dat ik in Oz zit want met mijn enkel kan ik nu toch niet schaatsen maar een 11 stedentocht missen is wel erg zuur...

@ reismeis, ja ik blijf in totaal iets meer dan half jaar.. dus heb nog 3 maanden te gaan.. morgen vlieg ik naar Perth!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Dat kan ik me dan wel voorstellen ja! Gelukkig heb je nog 3 maanden Oz in het vooruitzicht. Mocht de Elfstedentocht alsnog komen: ik ben bereid om een paar daagjes te ruilen hoor hihi :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

haha ik zou zo ruilen als er een 11stedentocht komt ;)

wat is west australie ontzettend mooi zeg... ben voor het eerst wezen snorkelen en heb grey reef sharks gezien, schildpadden en manta rays.. vanaf de boot ook nog een tiger shark gezien.. en dan de uitgestrektheid en de mooie natuur vind het echt heeerlijk hier.. zit nu in monkey mia en ben erg moe dus blijf hier nog dagje langer, ook geen straf haha ;)
Jensje
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jensje »

Ja, mooi he? Dat is waarom ik hier nog steeds ben denk ik. Woon nu in Mandurah aan zee en zie een paar keer per week vanuit mijn woonkamer de dolfijnen zwemmen ^O^ Nog drie uurtjes en dan pik ik mijn grote broer op van Perth airport *O* Die komt even 6 weken langs om te vissen met zijn maat in Steep Point bij Denham. Twee jaar terug zijn we samen naar de Kimberley geweest, dat is ook gaaf! Ik was met het snorkelen wel een beetje bang voor de reef sharks. Heb je ook last van de harde wind?? Nog veel plezier en lekker genieten in WA!!!!!
17 november naar Thailand, 6 december terug naar Australie op zoek naar een huurwoning en aanvragen van de facto visum!!!!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

ik vind die wind wel lekker.. van mij mag het nog wel even iets harder vanavond even lekker zeilen op een catamaran ;) en kan mij voorstellen dat je er van geniet hier te wonen! Kimberly ga ik dit keer helaas niet redden dat moet maar eens in de toekomst ;)
Michelle89
Reisexpert

Heerlijk, de westkust was echt mn favoriete plek in Australië!
Jensje
Reiziger
Contacteer:

Bericht door Jensje »

Wow, was je met een catamaran??? Wat gaaf!!! ^O^
Plaats reactie