Vorig jaar ben ik voor het eerst naar India gegaan en zijn we zo verliefd geworden op het land dat we gewoon weer terug gaan

Mijn reis vorig jaar globaal: Delhi, Mccleod Ganj, Amritsar, Jaisalmer, Bundi, Rishikesh, Ukimath (himachal)
Het volgende doel: Mumbai - Kolkata. De plekken waar we zo ongeveer zeker van zijn:
Mumbai, Goa (lekker chillen/jungle tocht?), Hampi, Varanasi, Darjeeling/Sikkim, Sunderbans (mangrove-woud), Kolkata
We vliegen eind februari en komen eind april terug. Eigenlijk zou ik nog erg graag naar het zuiden willen en vervolgens hardcore met de nachttrein richting Varanasi. Mijn vraag natuurlijk (ik heb qua temperatuur natuurlijk al gekeken op internet), is het een beetje te doen qua warmte in deze periode?
Als de gevoelstemperatuur echt te warm is dan gaan we niet naar het zuiden maar vanaf Hampi naar het noorden. Zijn er nog plekken die niet vergeten mogen worden (ook dus in Midden-India?) Wij houden totaal niet van grote steden maar wel van de rustige (niet te populaire net als bvb. Rishikesh) hippie-plekken of juist de ontoeristische kleine dorpjes met mooie natuur... Vorig jaar is Jaisalmer met de woestijntocht en Mccleod Ganj erg goed bevallen! Hele fijne sfeer en mooie eerlijke mensen.
Ik zie de leuke tips tegemoet komen