backpack Active Leisure
backpack Active Leisure
Hallo allemaal,
Over een maand vertrek ik voor een jaar naar Australie.
Is Active Leisure een goed merk voor backpacken in Australie?
Deze tas (link) vond ik bij deoutdoorwinkel . nl
deoutdoorwinkel . nl/backpack-activeleisure-continental-60-15-liter-p-1091.html?cPath=1_159
Is dit een aanrader?
Groetjes, Olga
Over een maand vertrek ik voor een jaar naar Australie.
Is Active Leisure een goed merk voor backpacken in Australie?
Deze tas (link) vond ik bij deoutdoorwinkel . nl
deoutdoorwinkel . nl/backpack-activeleisure-continental-60-15-liter-p-1091.html?cPath=1_159
Is dit een aanrader?
Groetjes, Olga
Re: backpack Active Leisure
Als je voor een jaar gaat backpacken zou ik investeren in een goede tas. Een goede tas is een tas die past bij jouw figuur. Daarom ga je het beste naar een outdoor winkel en pas je verschillende tassen.. (je kunt altijd nog zeggen dat je twijfelt en thuis kijken of je dezelfde tas via internet kunt kopen).
Active leisure is geen "bekend" tassen merk dus ik zou zeker niet zomaar iets kopen via internet.
Active leisure is geen "bekend" tassen merk dus ik zou zeker niet zomaar iets kopen via internet.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ik heb een regenhoes/flightbag van dat merk. De kwaliteit is duidelijk minder dan de kwaliteit van het merk dat ik daarvoor had. (Maar dat is niet meer te krijgen.) Geen idee of dat voor al hun producten geldt, maar ook ik vind dat een tas goed moet zijn. Passen dus!
Mijn tas is inmiddels meer dan 12 jaar oud, is een paar keer langer dan een half jaar weg geweest (en op heel veel kortere trips) en doet het nog steeds. Een tas gaat lang mee, het is een goede inverstering.
Mijn tas is inmiddels meer dan 12 jaar oud, is een paar keer langer dan een half jaar weg geweest (en op heel veel kortere trips) en doet het nog steeds. Een tas gaat lang mee, het is een goede inverstering.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
zeker naar een winkel gaan en verschillende backpacks passen heb de mijne nu bijna 10 jaar en ziet er nog redelijk nieuw uit al reis ik er veel mee rond! Ik investeeer liever iets in een backpack die goed zit dan een goedkope die niet lekker zit en je er dus vooral last van heb!
Ik ben zeker van plan om een aantal backpacks te gaan passen in de winkel. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!