8 uurtjes Singapore

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
kohraya
Reisexpert

8 uurtjes Singapore

Bericht door kohraya »

Tussen 2 vluchten in heb ik (in- en uitchecken niet meegerekend) ongeveer 8 uur netto om in te vullen met iets leuks.
Tijd loopt vanaf 13h tot 21h dus een fotoke van de zonsondergang moet nog net lukken.
Leuke tips wat ik nog allemaal kan fotograferen op gebied van architectuur? Zoiets als Marina Bay Sands bvb.
Of andere leuke dingen om te doen?
ik las iets van een gratis shuttle naar het centrum?
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: 8 uurtjes Singapore

Bericht door Tikva »

Beetje late reactie maar er is gratis tour die je vanaf het vliegveld naar diverse bestemmingen kan brengen als je overstap meer dan 5 uur is.

Zie hiervoor de website van het vliegveld: http://www.changiairport.com/at-changi/ ... apore-tour
Verder weet je de reisinfo natuurlijk te vinden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Marina Bay en de Merlion zijn idd leuk tijdens het blauwe kwartier. Daarna kun je eventueel naar de Fountain of Wealth gaan, welke mooi verlicht is. Of naar Sentosa Island waar sound- and lightshows zijn.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Mercikes voor de tips.
Ik zal er eens op Googlen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Leroy

Bericht door Leroy »

Marina Bay is zeker een aanrader en vooral 's avonds, maar in Singapore is het metrosysteem erg goed geregeld en komen er om de zoveel minuten weer metro's aan, dus je kunt even de toerist uithangen in Chinatown (metrohalte Chinatown) en daar in een lekker tentje eten maar ook een bezoekje brengen aan Little India (metrohalte Little India) Sentosa Island wordt hierboven ook genoemd, om heel eerlijk te zijn vond ik dit een beetje sfeerloos, en de drankjes daar zijn 2 keer zoveel als op andere plekken daarentegen kunnen de lichtshows daar natuurlijk wel super mooi zijn (heb ze zelf helaas niet gezien).
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Ik zal keuzes moeten maken, want het ziet er allemaal interessant uit.
Wel fijn jullie meningen en tips hier te lezen.
Mercikes.
Plaats reactie