Rara, waar is dit???
Ik kan weer niet volgen, maar ik roep even luidkeels 'VARANASI' ... misschien levert me dat ergens een punt op ...
Euh ... wat was de vraag eigenlijk? New Delhi is de hoofdstad van India, waar dus dat wit gebouw staat. Zocht je die stad, of die van de Ganges?
Verdorie ... seffens mis ik weer een punt :evil:
Euh ... wat was de vraag eigenlijk? New Delhi is de hoofdstad van India, waar dus dat wit gebouw staat. Zocht je die stad, of die van de Ganges?
Verdorie ... seffens mis ik weer een punt :evil:
- bolletjeom
- Reisexpert
tis er weer niet overzichtelijker op geworden zo...geloof ik
Tikva's foto is geraden door erik. hoeveel punten tikva??
De foto die erik plaatste was voor de fun, niet om te raden.
En dan zijn er nu 2 foto's van Jenny die 1 locatie moeten uitbeelden waarvan Erik denkt India en de Ganges
Maar Kohraya opmerkt dat de eerste vraag was waar het gebouw met het witte koepltje staat.
dus Jenny? is het goed en hoeveel punten 2 voor Erik en 1 voor Kohraya??

Tikva's foto is geraden door erik. hoeveel punten tikva??
De foto die erik plaatste was voor de fun, niet om te raden.
En dan zijn er nu 2 foto's van Jenny die 1 locatie moeten uitbeelden waarvan Erik denkt India en de Ganges
Maar Kohraya opmerkt dat de eerste vraag was waar het gebouw met het witte koepltje staat.
dus Jenny? is het goed en hoeveel punten 2 voor Erik en 1 voor Kohraya??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
De Ganges stroomt verder naar ... Bangladesh ... Yessss! One point for Belgium.
Ik ken daar niets en ik mag niet googlen naar de hoofdstad, maar in één van mijn Lonely's vind ik het wel terug. Mag dat, of is dat vals spelen?
Maakt niet uit. Wie weet ... Belgium, two points?
ops:
Dhaka !
Ps: heb een doordenkertje klaar staan
Ik ken daar niets en ik mag niet googlen naar de hoofdstad, maar in één van mijn Lonely's vind ik het wel terug. Mag dat, of is dat vals spelen?
Maakt niet uit. Wie weet ... Belgium, two points?

Dhaka !
Ps: heb een doordenkertje klaar staan
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
Deze keer meer gelukt dan wijsheid Belgische vriend :lol:
He, Tikva, hoeveel punten krijg ik nu voor Boedapest (nog niks geteld)?
Een mooi voorbeeld van een heel duidelijk herkenbare foto die wel moeilijk is, omdat er niet heel veel toeristen komen (was met groepje de enige die dag volgens mij
).

Vanaf de top heb je dit soort uitzichten. Punt voor het land (dat zal nog wel lukken). Punt voor de naam vd rots (foto1), punt voor het gebied (foto2). Als je het echt weet is het ook wel 3 punten waard....

He, Tikva, hoeveel punten krijg ik nu voor Boedapest (nog niks geteld)?
Een mooi voorbeeld van een heel duidelijk herkenbare foto die wel moeilijk is, omdat er niet heel veel toeristen komen (was met groepje de enige die dag volgens mij

Vanaf de top heb je dit soort uitzichten. Punt voor het land (dat zal nog wel lukken). Punt voor de naam vd rots (foto1), punt voor het gebied (foto2). Als je het echt weet is het ook wel 3 punten waard....

Laatst gewijzigd door El Niño op 02 sep 2008 12:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Haha, je hebt je foto dus nog maar effe ingetrokkenkohraya schreef:Correctie: 3 ... ik ookErik schreef:Haha, niet de eerste keer dat er 2 mensen tegelijk bezig zijn met foto plaatsen.![]()
Eerste foto: Hollywood (is dat een stad?)
Tweede foto: geen idee.

He, wat mij betreft mag er zelfs wel gegoogled worden naar die foto (-s) van mij. Is nog lastig genoeg.....
- bolletjeom
- Reisexpert
LA is inderdaad de stad. hollywood klopt ook maarja...het is de naam van een wijk. dus dit punt gaat naar erik
er zijn meer punten te verdienen jongens!
Wat is het en wie is het???
maak een overzichtslijstje als alle punten verdeeld zijn
nieuwe foto van erik....pfff...een gokkerdegok argentinie??
er zijn meer punten te verdienen jongens!
Wat is het en wie is het???
maak een overzichtslijstje als alle punten verdeeld zijn
nieuwe foto van erik....pfff...een gokkerdegok argentinie??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Om het niet al te moeilijk te maken: het werelddeel is goed, maar Argentinie is fout.
Ik denk dat het een filmpremiere is. Zou er een film bestaan die "30 october" heet. Het zal wel niet, haha. Die kop van die vent komt me wel bekend voor maar ik heb geen idee wie het is. Is ook niet mijn sterkste punt: ik ken alleen heel bekende acteurs, en let nooit goed op wie de acteurs zijn als ik een film kijk
ops:
ps. Dank voor het punt. Ik vind dat ik er wel recht op heb, maar vooral omdat ik eerder was. Als Kohraya eerder Hollywood gezegd had, en we er even vanuit gaan dat het redelijk algemeen bekend is dat Hollywood in LA ligt, dan had hij het ook best mogen hebben :lol: .
He, ik tel alvast wel gewoon 1 punt voor Boedapest. Ik vind het zelf eigenlijk ook geen 2 punten waard
. Het LA punt heb ik nog niet geteld, omdat je zegt dat je de balans op gaat maken na de vraag.
Erik 25
Bolletje 23
Tikva 14
Angrod 12
Laosfan 7
Kohraya 6
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Ik denk dat het een filmpremiere is. Zou er een film bestaan die "30 october" heet. Het zal wel niet, haha. Die kop van die vent komt me wel bekend voor maar ik heb geen idee wie het is. Is ook niet mijn sterkste punt: ik ken alleen heel bekende acteurs, en let nooit goed op wie de acteurs zijn als ik een film kijk

ps. Dank voor het punt. Ik vind dat ik er wel recht op heb, maar vooral omdat ik eerder was. Als Kohraya eerder Hollywood gezegd had, en we er even vanuit gaan dat het redelijk algemeen bekend is dat Hollywood in LA ligt, dan had hij het ook best mogen hebben :lol: .
He, ik tel alvast wel gewoon 1 punt voor Boedapest. Ik vind het zelf eigenlijk ook geen 2 punten waard

Erik 25
Bolletje 23
Tikva 14
Angrod 12
Laosfan 7
Kohraya 6
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
karinmartin 1
Geen probleem hoor ... ik wist niet eens dat Hollywood in LA lag
ops:
Mijn eerste idee met die berg, was dat het inderdaad Zuid Amerika is en niet Oostenrijk of zo. Dit vanwege de vegetatie op de voorgrond vd 2e foto. En aangezien er in Zuid Amerika nogal wat 'arendsnesten' zijn heb ik gegoogeld (met toestemming) ... maar niets gevonden.
Gokje dus: Uruguay

Mijn eerste idee met die berg, was dat het inderdaad Zuid Amerika is en niet Oostenrijk of zo. Dit vanwege de vegetatie op de voorgrond vd 2e foto. En aangezien er in Zuid Amerika nogal wat 'arendsnesten' zijn heb ik gegoogeld (met toestemming) ... maar niets gevonden.
Gokje dus: Uruguay