tip vliegtickets

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Iliana

tip vliegtickets

Bericht door Iliana »

Hallo,

EVen een tip van mij dat tickets naar Australie vanuit London heel stuk goedkoper zijn. Je vliegt dan bovendien ook met een veel beter vliegmaatschappij.

De goedkoopste ticket die ik kon vinden vanuit Nederland was 1300 euro (jaarticket)met China Airlines.

Ik heb zelf nu een ticket vanuit London voor 1000 euro inclusief alles met Quantas Airlines. Je kan dan voor 20 euro met EasyJet naar London vliegen. Bovendien heb je qua overstapmogelijkheden veel meer keuze.

Als je ze belt, zijn ze ook bereid om de goedkoopste ticket voor je te zoeken en er is ook een kans dat je een Australier aan de lijn krijgt. (zoals in mijn geval). Kan je gelijk aan het accent wennen...lol

http://www.qantas.com.au/regions/dyn/uk ... /dldf8978c

Groetjes

Iliana
Jeroen

Bericht door Jeroen »

Hoe kom jij voor 20 euro in Londen met Easyjet? Het goedkoopste tarief wat ik namelijk kan vinden is 15,49 euro voor het ticket + 7,50 voor de tax en 6,50 euro voor het betalen met een credit card. Totaal 30 euro.

Hoe kom jij dan aan het tientje korting?
Jorick

Bericht door Jorick »

heey heb je dat ticket geboekt in Londen zelf? of gewoon op schiphol? want ik snapte het niet helemaal maar jij betaald dus 1000 euro voor en ticket en dan doe je daar alles zelf? of neem je wel een starters pakket of zo van een bepaalde organisatie want ik wil namelijk iets soort gelijks doen. voeg me anders maar ff toe op msn jorick_wimmers@hotmail.com

Jorick
suus
Vakantieganger
Contacteer:

vliegen vanaf Duitsland

Bericht door suus »

Vliegen vanaf Duitsland scheelt ook veel geld vergeleken met Schiphol. Het scheelt bijna altijd zo'n 150 tot 200 euro! Ik heb mijn ticket naar Bangkok geboekt via www.expedia.nl voor maar 520 euro (inclusief alle toeslagen). Belgie is ook goedkoper dan Nederland, maar Duitsland is volgens mij het allergoedkoopste!

En bij expedia krijg je iets van 80 euro korting als je nog geen 24 jaar bent! Dan moet je bij je zoekopdracht wel het vakje 'jeugd' aanvinken. Succes.
Plaats reactie