waar zijn de tvprogramma's?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: waar zijn de tvprogramma's?
Ik op mijn beurt had de aflevering vorige week gemist, dus had nog niet door dat Floortje zo'n reis aan het maken was. En afgelopen week zat ze ook bij Knevel & die andere griezel, toen ging het ook puur over Korea, en werd ook gezegd dat het zondag uitgezonden zou worden. Zal het wel verkeerd hebben begrepen.
Gezien de reis die ze nu maakt zal het wel de laatste aflevering uit de reeks worden, per slot van rekening moet ze voor Korea hoe dan ook eerst naar Beijing.
Gezien de reis die ze nu maakt zal het wel de laatste aflevering uit de reeks worden, per slot van rekening moet ze voor Korea hoe dan ook eerst naar Beijing.
- bolletjeom
- Reisexpert
tja, daar was ik ook al bang voor....haha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nah, ze hadden er dan toch wel even een lekker swingend Noord-Koreaans nummer onder mogen plakken: http://www.youtube.com/watch?v=pFTnMmV06Ac
Ik weet niet of het al genoemd is (geen zin om alles door te lezen) maar op de Vlaamse televisie is 'Vlaanderen vakantieland' ook een mooi reisprogramma.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
IJslandse natuur te bewonderen in 'Wie is de Mol?'.. Donderdagavond 20.30u op Ned1, 2 of 3.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Reisfreaks
- Wereldreiziger
Net een paar mooie beelden gezien op Veronica. Ik werd nieuwsgierig en dit is wat ik er net over las op internet:
*Saar Koningsberger en Sebastiaan Labrie volgen voor Veronica de ‘Panamericana’. Samen met 200 andere Nederlanders die zich jaren hebben voorbereid, maken zij deze avontuurlijke reis door Zuid-Amerika. Een road trip van ruim 16.000 kilometer in uitsluitend oude klassieke Volvo’s die begint in Argentinië en via Chili, Bolivia, Peru en Ecuador eindigt in Colombia. Langs wereldberoemde steden zoals Buenos Aires, Santiago, La Paz, Cuzco, Lima en Cartagena. En door alle klimaatzones; van de koude hoogvlaktes in het zuiden tot het tropische oerwoud in het noorden. Sebastiaan en Saar beleven de bijzondere, maar zware reis van begin tot eind en rijden mee met de verschillende teams. Ze nemen de kijker mee naar de mooiste plekken in Zuid-Amerika en spreken bijzondere mensen langs de route. De Panamericana Road Trip is vanaf vrijdag 6 april om 22.30 uur bij Veronica te zien.*
*Saar Koningsberger en Sebastiaan Labrie volgen voor Veronica de ‘Panamericana’. Samen met 200 andere Nederlanders die zich jaren hebben voorbereid, maken zij deze avontuurlijke reis door Zuid-Amerika. Een road trip van ruim 16.000 kilometer in uitsluitend oude klassieke Volvo’s die begint in Argentinië en via Chili, Bolivia, Peru en Ecuador eindigt in Colombia. Langs wereldberoemde steden zoals Buenos Aires, Santiago, La Paz, Cuzco, Lima en Cartagena. En door alle klimaatzones; van de koude hoogvlaktes in het zuiden tot het tropische oerwoud in het noorden. Sebastiaan en Saar beleven de bijzondere, maar zware reis van begin tot eind en rijden mee met de verschillende teams. Ze nemen de kijker mee naar de mooiste plekken in Zuid-Amerika en spreken bijzondere mensen langs de route. De Panamericana Road Trip is vanaf vrijdag 6 april om 22.30 uur bij Veronica te zien.*
Volgens de website van Net5 start het nieuwe seizoen van Peking Express op zondag 1 april! De reis start in Zuid Korea en gaat vervolgens naar de Filippijnen.
Reisfreaks, dat programma waar jij over vertelt klinkt ook erg interessant!!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Vanavond weer 3 op Reis gezien, maar ben ik de enige die eigenlijk alleen de stukjes met Floortje echt interessant vind, en de rest (de korte rentree van Chris Zegers uitgezonderd) ongeacht de bestemming vooral irritant? Vandaag een stukje over Hong Kong, een heerlijke stad, maar wat hebben we daar nu werkelijk van te zien gekregen? En die Nicolette lijkt overal vooral op zoek naar de party-spots. Het is allemaal zo oppervlakkig, veel flauwe interessantdoenerij, maar het beeld van het lokale leven zoals Floortje dat keer op keer weet te geven ontbreekt totaal.
Leuk. Hoewel het eigenlijk een fout programma is (parasiteren op de locale bevolking) keek ik het wel altijdReismeis schreef:Volgens de website van Net5 start het nieuwe seizoen van Peking Express op zondag 1 april! De reis start in Zuid Korea en gaat vervolgens naar de Filippijnen.

Ik ben ook schuldig.. Ik vond dat ze altijd toch wel leuke plekjes lieten zien, ben benieuwd of ze dat deze keer ook zullen doen.El Niño schreef:Leuk. Hoewel het eigenlijk een fout programma is (parasiteren op de locale bevolking) keek ik het wel altijdReismeis schreef:Volgens de website van Net5 start het nieuwe seizoen van Peking Express op zondag 1 april! De reis start in Zuid Korea en gaat vervolgens naar de Filippijnen.
Reisfreaks, dat programma waar jij over vertelt klinkt ook erg interessant!!.
Ik keek (of liet het opnemen) Peking Expres ook (de eerste keer). Ik vond het interessant omdat ze op diverse plaatsen in China kwamen. Maar ik had soms wel plaatsvervangende schaamte voor de irritante en zeer lompe opstelling van sommige deelnemers.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Mijn buurvrouw is mee geweest als 'regisseur' van één van de koppelsReismeis schreef:Volgens de website van Net5 start het nieuwe seizoen van Peking Express op zondag 1 april! De reis start in Zuid Korea en gaat vervolgens naar de Filippijnen.

Wat leuk zeg! Ze mag natuurlijk niet zoveel vertellen, maar heb je enig idee hoe ze het heeft ervaren?Will schreef:Mijn buurvrouw is mee geweest als 'regisseur' van één van de koppelsReismeis schreef:Volgens de website van Net5 start het nieuwe seizoen van Peking Express op zondag 1 april! De reis start in Zuid Korea en gaat vervolgens naar de Filippijnen.
Mogen we haar niet interviewen
hahah. ?