Rara, waar is dit???

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Sri Lanka
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Wilde gok: Jordanie. En omdat ik daar maar 1 stad ken zeg ik Amman.
Mijn wraak zal zoet zijn: volgende keer plaats ik een echt moeilijke foto :twisted:
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:Wilde gok: Jordanie. En omdat ik daar maar 1 stad ken zeg ik Amman.
Mijn wraak zal zoet zijn: volgende keer plaats ik een echt moeilijke foto :twisted:
Wie pak je daar mee? Ik doe niet mee aan het spelletje, ik plaats alleen maar foto's :P

Jullie antwoorden zijn overigens fout. Vanavond even geen nieuwe foto, die komt morgen in de loop van de ochtend.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Jenny schreef:Wie pak je daar mee? Ik doe niet mee aan het spelletje, ik plaats alleen maar foto's :P
Niemand, maar gewoon eens een foto in kunnen koppen als je het weet is ook wel eens leuk. Op dit moment worden foto's vaak pas geraden na heel veel hints gevolgd door min of meer gericht gokken (alleen Angrod heeft daar geen last van, die reageert alleen als hij het zeker weet, haha).

ps. Ik ben niet van plan om de kerktoren van een heeeel klein Zuid Amerikaans plaatsje te gaan plaatsen hoor. Heb iets veel beters in gedachten :-)
karinmartin

Bericht door karinmartin »

maleisie
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Erik schreef:
Jenny schreef:Wie pak je daar mee? Ik doe niet mee aan het spelletje, ik plaats alleen maar foto's :P
Niemand, maar gewoon eens een foto in kunnen koppen als je het weet is ook wel eens leuk. Op dit moment worden foto's vaak pas geraden na heel veel hints gevolgd door min of meer gericht gokken (alleen Angrod heeft daar geen last van, die reageert alleen als hij het zeker weet, haha)
Het nadeel van inkoppertjes is dat ze binnen een half uur geraden worden. Mensen die niet continu online zijn hebben op die manier geen kans. Daarom een beetje afwisseling. :D

Ik heb overigens ook makkelijke foto's geplaatst.... Indonesie, Singapore en Vietnam werden snel geraden, Myanmar ook wel, Duitsland en Estland waren moeilijk.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Eerlijk gezegd vind ik er zo weinig aan, als het sloom gaat en er helemaal niets herkenbaars op een foto staat.

Moeilijkere foto's zijn best leuk maar dan moet het wel iets zijn dat je kan weten. Van die witte gebouwen of molens zijn er honderden.

Ik ben maar even zo vrij er een "makkelijkere" foto in te gooien.
Afbeelding
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

praag
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jmksprangers
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door jmksprangers »

shit kijk ik weer eens, en weet ik er weer een ben ik al te laat!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

jmksprangers schreef:shit kijk ik weer eens, en weet ik er weer een ben ik al te laat!
sorry, ik mag geen moeilijkere foto's meer plaatsen.... :wink:
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Boedapest! Ben het trouwens helemaal met je eens: ook al is ie moeilijk dan moet er eigenlijk wel iets duidelijk herkenbaars opstaan. Niet dat je nog steeds moet gokken terwijl je wel in het land geweest bent.
Laatst gewijzigd door El Niño op 02 sep 2008 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het witte gebouw op mijn foto is het hogere gerechthof in de hoofdstad van het desbetreffende land, en dat is ZEKER herkenbaar voor iedereen die daar geweest is.

Bij deze nog maar een foto van hetzelfde land: de levensader en heilige rivier

Afbeelding
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

jmksprangers schreef:shit kijk ik weer eens, en weet ik er weer een ben ik al te laat!
Het antwoord was fout dus je had nog wel kunnen gokken.

Goede antwoord is voor Erik, Boedepest
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik ben er geweest (heel kort, was ook weer zo'n tripje voor werk :-)), en meende vooral het eiland in de rivier te ontdekken. Wel jammer dat ik die foto's die ik alvast geupload had nu niet meer kan gebruiken, haha. Neem aan dat jij deze bv wel herkent had (de makkelijkste voor het geval hij niet snel geraden zou worden :-))....

Krijg ik trouwens 1 of 2 punten voor deze vraag? Op zich had ik land en plaats goed, maar ik kan me voorstellen dat je alleen punt voor juiste plaats in gedachten had omdat hij makkelijk was.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door El Niño op 02 sep 2008 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Foto van Jenny: India en de Ganges?
Gesloten