Áustralian Open
Áustralian Open
Wij zijn de tweede week van de Australian Open in Melbourne, een kaartje voor de grote Arena's is dan wel heel erg duur. Maar is het dan nog waard om een grondpass te nemen? Daarmee mag je niet in de grote arena's, alleen op de velden ernaast, maar ik neem aan dat er dan geen belangrijke spelers meer spelen en ook niet veel meer.
Kunnen we dan beter ergens op grote schermen kijken in de stad of ergens vlakbij Melbounre Park?
Kunnen we dan beter ergens op grote schermen kijken in de stad of ergens vlakbij Melbounre Park?
Re: Áustralian Open
Ik zeg....GAAN!
Het is zeker niet alleen op Centre Court te doen. De buitenbanen worden ook door de 'toppers' gebruikt om te trainen en daarnaast vind ik persoonlijk de kleinere banen veel sfeervoller. En ook daar kom je goede spelers tegen en kun je leuke, interessante partijen zien.
Meng je tussen al die gezellige oranjefans op de tribunes, loop over het park en geniet van de hele sfeer (de sfeer proef je past echt als je er midden in zit!).
Mocht je het na één dag voor gezien houden dan heb je het in ieder geval een keer meegemaakt.
Maar de kans is groot dat je de dag erna weer terug wilt
Veel plezier!
Het is zeker niet alleen op Centre Court te doen. De buitenbanen worden ook door de 'toppers' gebruikt om te trainen en daarnaast vind ik persoonlijk de kleinere banen veel sfeervoller. En ook daar kom je goede spelers tegen en kun je leuke, interessante partijen zien.
Meng je tussen al die gezellige oranjefans op de tribunes, loop over het park en geniet van de hele sfeer (de sfeer proef je past echt als je er midden in zit!).
Mocht je het na één dag voor gezien houden dan heb je het in ieder geval een keer meegemaakt.
Maar de kans is groot dat je de dag erna weer terug wilt

Veel plezier!
Iets te snel gelezen net.... De tweede week komt het inderdaad meer aan op de toppers en de belangrijkere wedstrijden die veelal op de grote banen worden gespeeld.
Maar er is ook nog junioren tennis en rolstoeltennis. Voor een echte tennisfan zeker ook interessant om te bekijken.
Daar vind je ook de nodige nederlanders terug.
En anders zittend op het gras naar het grote scherm kijken en het gejuich vanaf Centre Court kunnen horen
Prachtig!
Maar er is ook nog junioren tennis en rolstoeltennis. Voor een echte tennisfan zeker ook interessant om te bekijken.
Daar vind je ook de nodige nederlanders terug.
En anders zittend op het gras naar het grote scherm kijken en het gejuich vanaf Centre Court kunnen horen

Prachtig!
Ik zou zeker een groundpass nemen voor de ervaring, proeven van de sfeer etc.
Rolstoeltennis kan ik zeker aanbevelen, die wedstrijden zijn echt spannend! Ik ben in 1998 voor het eerst bij deze sport geweest en het is zeer leuk om te zien. Dus als je de kans hebt kennis te maken met deze sport.... zeker doen! Esther Vergeer zal bijvoorbeeld alleen dit jaar nog te zien zijn bij Australian Open (ze stopt er mee na London2012).
Rolstoeltennis kan ik zeker aanbevelen, die wedstrijden zijn echt spannend! Ik ben in 1998 voor het eerst bij deze sport geweest en het is zeer leuk om te zien. Dus als je de kans hebt kennis te maken met deze sport.... zeker doen! Esther Vergeer zal bijvoorbeeld alleen dit jaar nog te zien zijn bij Australian Open (ze stopt er mee na London2012).
Ik heb dat jaren geleden een keer gedaan, en heb me erg goed vermaakt ondanks dat ik geen grote tennis fan ben. Gewoon gaan dus! Op het centrale plein in Melbourne (in CBD, naam even kwijt) waren de belangrijke wedstrijden ook op groot scherm te zien, erg leuk en sfeervol.
Dankjewel voor alle reacties! Een grondpass is inderdaad de moeite waard, zijn nu twee van de drie dagen geweest en hebben het geweldig naar ons zin gehad tot nu toe. Alle groten namen zien trainen en een hele goede sfeer. Gister hadden we ook nog eens het geluk van ons leven, want we hadden ons net neergezet bij Garden Square om de kwartfinale Nadal-Berdych te kijken, komt er ineens een vrouw op ons aflopen die twee kaarjtes over had en vroeg of wij die wilden voor niks! Nou JA dus! Haha, één minuut voor de wedstrijd begon zaten wij dus in het Rod Laver stadium. Geweldig! Morgen de laatste dag van onze grondpass gebruiken, we hebben er zin in!