@Kohraya
Mijn rondje Egypte was iets langer dan 2 weken. Ik heb (nog?) geen verslag op mijn site staan, maar ik ben toen 11 dagen aan het rondreizen geweest en toen heb ik gedoken.
Gezien de drukte rond de kerst (en de flauwe regels dat er maar een x aantal touristen per bus/trein mag, heb ik alles op voorhand gereserveerd. Gelukkig maar, want ik ben verschillende mensen tegengekomen die in het zuiden van Egypte strandden en met geen mogelijkheid richting Cairo kwamen omdat trein, bussen en vliegtuigen VOL zaten!!!!
En om eerlijk te zijn heb ik dat voor een keertje niet eens ZELF gedaan, maar laten doen.... Dit omdat het eigenlijk nauwelijks duurder was en omdat we via dit reisbureau ook binnenlandse vluchten naar Dahab konden reserveren, want toen via de site van Egypt Air niet werkte. (Uitkijken met deze site, waarschijnlijk is hier mijn creditcard gehacked!) Hun adres:
http://www.kingfishertours.com/
Die walvishaaien wil ik ook zien! Mocht ik geen contractverlenging krijgen dan reis ik mijn Rescue instructeur achterna naar Mozambique om daar mijn DM te doen