Retourticket voor 6 maanden

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Marijn
Wereldreiziger

Retourticket voor 6 maanden

Bericht door Marijn »

Ik wil in september samen met mijn vriendin 6 maanden naar zuidelijk Afrika. Nu beginnen we net een beetje rond te kijken voor vliegtickets maar kom ik 2 problemen tegen:

- De meeste retourtickets vereisen dat je binnen een kortere periode weer terug vliegt
- De meeste sites geven nog geen prijzen voor de periode december 2012 en verder

Heeft er iemand tips waar we kunnen beginnen met zoeken?

Alvast bedankt!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Retourticket voor 6 maanden

Bericht door Tikva »

Je hebt een duurer ticket nodig (goedkoopste klasse is meestal max 30 dagen en datum niet wijzigbaar) waarmee je later terug kunt vliegen en ook de datum kunt wijzigen. Als je dit nog niet via zoeksites kunt vinden kan je de maatschappijen zelf benaderen of een offerte aanvragen bij een organisatie zoals worldticketcenter of een reisbureau.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

tunafish is ook goed in het vinden van tickets die afwijken van de standaard en ze komen vaak met goedkopere vluchten dan worldticketcenter. Ik zou bij beide een aanvraag neerleggen.
Prijzen altijd tot max 11 maanden vooruit bekend. Als je nu wilt boeken zul je een ticket moeten nemen waarvan je de einddatum op een later tijdstip door mag schuiven.

Check je visum vereiste!!! Kan zijn dat je een visum moet aanvragen voor vertrek omdat je geen bewijs hebt dat je het land verlaat binnen de termijn die staat voor een visumvrij bezoek.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Bedankt voor jullie reacties, bolletjeom en Tikva!
Ik ga vast de vraag neerleggen bij WTC en tunafish, kijken waar zij mee komen. Als er niets tussen zit wachten we gewoon even tot het 11 maands venster over feb 2013 is geschoven.
Als er nog andere tips zijn horen we het graag natuurlijk!
Plaats reactie