Mijn naam is Joost, 19 jaar, en ik ga er eind januari 3 maandjes tussenuit voordat ik ga studeren.
De eerste 5 weken van mijn tripje vertoef ik in Australië. Vervolgens vertrek ik begin maart naar bangkok. Waarvandaan ik 4 mei weer naar amsterdam vlieg.
Eenmaal in Bangkok aangekomen heb ik een budget van 2500 euro voor om en nabij 9 weken, de juiste instelling om zoveel mogelijk te beleven en te zien

Ik wilde een paar weken in thailand reizen, om vervolgens via laos ( waar ik maximaal 2 weken blijf ) naar vietnam te gaan. Hier wilde ik van het noorden naar beneden reizen, om cambodja in te duiken ( maximaal 1,2 weken ) en zo weer thailand in te gaan. Hier nog even chillen, en dan 4 mei weer huiswaarts.
Dit is een plan. Maar nog niet Het plan.Tips en suggesties zijn dus welkom, roept u maar!

Het is voor mij ook belangrijk dat er ruimte is om zo nu en dan een tripje/ duik/ trekking te kunnen doen.
En als er verder nog mensen zijn die in die periode daar zitten/naar toe gaan; laat wat van je horen, wie weet klikt het en kunnen we bijvoorbeeld een avondje het locale nachtleven op z'n kop zetten

alle input wordt gewaardeerd!
Ciao