maleisie vs brazilie

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
ilonadvr

maleisie vs brazilie

Bericht door ilonadvr »

Hoihoi,
Ik had eenv raagje over maleisie. Volgend jaar rond juni/juli willen we 3 weken op vakantie. Het zal een combi worden van strand, natuur, hiken oid en wat sightseeing.. Echter... we twijfelen een beetje tussen maleisie en brazilie. We vroegen ons af of er mensen waren die in beide landen zijn geweest en dus een makkelijke afweging kunnen maken. Bijv waar zouden we meer kosten kwijt zijn, in brazilie of malesie? Waar kan je makkelijker of sneller zelfstandiger trips regelen?
We horen het graag!! Groetjes Ilona
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: maleisie vs brazilie

Bericht door Tikva »

Een ongewone keuze om te maken. Ik ben wel in Maleisie geweest niet in Brazilie maar er wel eens op ingelezen. Brazilie is zeker weten veel duurder, vluchten er naar toe maar ook de kosten voor eten, accommodatie etc ter plekke daarnaast is het land ook nog veel groter dus wil je wellicht ook nog wel wat binnenlandse vluchten nemen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Wanneer je een pakketreis hebt kunnen de prijzen nog wel meevallen. Ik weet dat wij toen (enkele jaren geleden) voor zo'n 600/700 euro 2 weken in Natal zaten. Maar daarmee dus wel op één plek.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

als geld een rol speelt dan Maleisie. Dat is gewoon een stuk goedkoper.
Als veiligheid meespeelt dan kan bijna niets tippen aan de veiligheid in Azie.
communicatie is wellicht ook ietsjepietsje makkelijker in Maleisie waar men goed engels spreekt.
Maleisie is ook een stuk kleiner dus je hebt minder reisdagen als je veel wilt zien. Voor Brazilie zal je je echt moeten beperken tot een deel of binnenlandse vluchten nemen.

succes met beslissen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie