Visum India / Vietnam

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Floris

Visum India / Vietnam

Bericht door Floris »

Hallo,

In februari vertrek ik samen met mijn vriendin op wereldreis. Eerste deel begint in Azië (India, Vietnam en Cambodja).

Bijna alles is al geregeld, alleen moeten we nog visa aanvragen, ook niet geheel onbelangrijk. Ik heb al tal van "visum" websites bekeken en ik vroeg me af hoe andere reizigers naar dit land hun visum hebben geregeld?
Kunnen jullie mij tips geven over de goedkoopste manier om een visum aan te vragen voor India en Vietnam?
Wat betreft Vietnam, heeft iemand ervaringen met "visum on arrival" waarbij een instantie een brief voor je regelt die je vervolgens bij aankomst aan de douanier laat zien?

ALvast bedankt voor de hulp.

Floris.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Visum India / Vietnam

Bericht door Tikva »

Voor India is er op dit moment maar een manier om je visum aan te vragen als je het zelf wilt doen (wat het goedkoopst is). Lees even de reisinfo visum aanvragen india

Vlieg je van India naar vietnam?? of ga je zoals de meeste mensen via Thailand? zo ja kan je prima in thailand je vietnam visum regelen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Floris

Re: Visum India / Vietnam

Bericht door Floris »

Ok bedankt ik zal de link even openen. Wat betreft Vietnam, we vliegen vanaf Mumbai naar Ho Chi Minh, dus niet via Thailand (helaas).
Iemand ervaring met visumvietnam.nl? Voor een vergoeding sturen ze je een letter of approval zodat je bij aankomst in Vietnam het visum kunt ophalen...
Plaats reactie