Vliegervaringen China Airlines
Goede en relatief goedkope maatschappij om bijvoorbeeld van Amsterdam naar Bangkok mee te vliegen.
Goede en moderne vliegtuigen.
Goede en moderne vliegtuigen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
-
- Wereldreiziger
In 2009 mee gevlogen (AMS - BKK). Prima service aan boord, eten en drinken genoeg. Oke, vliegtuigvoer is niet altijd even lekker maar er is genoeg aanbod!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Vliegervaringen China Airlines
Mijn allereerste vlucht was met China Airlines naar Bangkok in 2002. Had een prettige vlucht, toen nog geen eigen schermpjes maar films op een groot scherm, eten was goed toen en personeel erg vriendelijk!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben naar Taipei en later naar Sydney weer met China Airlines gevlogen, ik had zitplaatsen bij de nooduitgang dus lekker veel ruimte.. eten vond ik ditmaal lekker.. op de eerste vlucht van Amsterdam naar Taipei hadden we helaas geen eigen schermpje maar 1 scherm waar iedereen naar moest kijken en van Taipei naar Sydney hadden we wel eigen schermpjes!
Re: Vliegervaringen China Airlines
Ook wij zijn afgelopen zomer met China Airlines naar Australië gevlogen. Onze route: Amsterdam - Bangkok - Taipei - Brisbane. Prima service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, bekwame piloten (rustige vlucht, ook met stijgen en landen) en voldoende eten en drinken. Geen noemenswaardige vertragingen. In de Airbus naar Brisbane hadden we eigen schermpjes, maar wij vonden dit vliegtuig ook het krapst.
Wat ik ook wil vermelden: Op het vliegveld in Taipei waren we op zoek naar een douche. Nergens iets te vinden. Er zat niemand bij de bali van het Transit hotel, ook de dame bij de infobali kon ons niet helpen. Dus wij naar de bali van China Airlines en deze dames namen ons direct mee naar de douches 'achter de schermen', waar ook het personeel gebruik van maakt! We waren erg verrast. Super!!!!!!!
Wat ik ook wil vermelden: Op het vliegveld in Taipei waren we op zoek naar een douche. Nergens iets te vinden. Er zat niemand bij de bali van het Transit hotel, ook de dame bij de infobali kon ons niet helpen. Dus wij naar de bali van China Airlines en deze dames namen ons direct mee naar de douches 'achter de schermen', waar ook het personeel gebruik van maakt! We waren erg verrast. Super!!!!!!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..