Goedkope(re) outdoorkleding

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Marije
Reisexpert

Goedkope(re) outdoorkleding

Bericht door Marije »

Veel backpackers reizen low-budget. Ik ook en ook de spullen die ik aanschaf voor mijn reisuitrusting moeten natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Het liefst wil ik wel een beetje leuk spul, van redelijke kwaliteit. Ik ben dus 'n beetje op zoek gegaan naar online winkels waar je merken (bijv. The North Face, heeft mooi spul vind ik, en één van de goedkopere merken volgens mij) goedkoper kan krijgen. Tot nu toe vond ik deze twee wel wat:

www.cotswoldoutdoor.com
www.snowandrock.com (nu ook SALE)

Je kan hier bepaalde dingen toch aardig wat goedkoper krijgen dan bij bijvoorbeeld Bever, volgens mij.
Op Ebay zitten ook een aantal mensen die nieuwe supllen verkopen, is ook de moeite waard om naar te kijken. Sommige spullen gewoon voor de winkelprijs, maar niet alles.

Nou vroeg ik me dus af of de ervaren backpackers hier nog meer tips hebben wat dit betreft. Dus weet jij nog online of gewone winkels waar je je outdoorkleding wat goedkoper kan krijgen? Post ze hier! :D
Marije
Reisexpert

Re: Goedkope(re) outdoorkleding

Bericht door Marije »

Ik vond ook nog www.plutosport.nl, die heeft ook een kleine outdoor'afdeling' en heel goedkope spullen. Zij hebben de merken Regatta en Life-Line. Iemand hier ervaring mee?
jorieke
Reiziger

Re: Goedkope(re) outdoorkleding

Bericht door jorieke »

Misschien ook een tip: Bataviastad. Helemaal als je hier in de sale komt, is de outlet nog goedkoper.

Zo heb ik oa een protest jas gekocht, waterproof en windproof, voor 40euro (ipv 180euro) en een paar merrel wandelschoenen ook voor 40euro (ipv 140euro) Kan dus zeker de moeite waard zijn om langs te gaan. Kan je ook gelijk passen!
Christel van den Eijnden

Qreply

Bericht door Christel van den Eijnden »

Wij hebben recent een Outdoorkleding Webshop Outlet opgezet. Zie verwijderd

Wij verkopen hier hoofdzakelijk de merken: Regatta, Chamonix en Goccia di Pioggia
Laatst gewijzigd door Erik op 04 nov 2011 04:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame link verwijderd
Linda Vermeer

Qreply

Bericht door Linda Vermeer »

Ik vind kwaliteit toch ook wel erg belangrijk. Toen ik ging backbacken heb ik veel gehad aan Noorderlicht Outdoor
Misschien hebben jullie daar ook wat aan!
Laatst gewijzigd door Erik op 23 nov 2011 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: reclame link verwijderd
Plaats reactie