Welk ontoeristische/bijzondere land ben jij geweest?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Welk ontoeristische/bijzondere land ben jij geweest?

Bericht door LaosFan »

marshall schreef:Van wat ik tot dusverre aan reacties lees is Mongolie het meest toeristische land. :P
Ja, inderdaad. Ik had zoiets ook al opgemerkt :) Het is volgens mij zo'n land wat door redelijk veel mensen bezocht wordt. Maar dan vooral op bepaalde plaatsen. Toen ik er was leek het alsof iedereen daar in UB bleef en vanuit daar trips door het land maakt van een dag tot een week. Wat niets af doet aan het feit dat ik het een ontzettend bijzonder en mooi land vond.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Ha ha, inderdaad. Mongolie kan erg ontoeristisch zijn, maar niet als je met de standaardtoers meegaat. Tenminste dat is onze ervaring.

Mijn meest ontoeristische land is toch wel Albanie denk ik. Echt een aanrader!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Will
Reisexpert

Bericht door Will »

Mongolië heeft gewoon het geluk dat er zo'n beroemde trein doorheen rijdt. Anders zou er niemand naar op reis gaan :-)
Globetrot
Reisexpert

Bericht door Globetrot »

Als je op eigen hand door de Baltische landen trekt, hoef je nauwelijks toeristen tegen te komen. Verder vind ik Iran en Brunei landen waar je heel weinig toeristen tegenkomt.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Kims schreef:Ha ha, inderdaad. Mongolie kan erg ontoeristisch zijn, maar niet als je met de standaardtoers meegaat. Tenminste dat is onze ervaring.

Mijn meest ontoeristische land is toch wel Albanie denk ik. Echt een aanrader!
Inderdaad. Albanië was voor mij ook een mooie ervaring en ik ga er nog weleens terug. Je hebt er ook nauwelijks het gevoel nog in Europa te zijn vond ik. En de prijzen zijn soms ook meer Aziatisch.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Litouwen en dan vooral in Klaipeda.
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Is er iemand in Brest in Wit-Rusland geweest? Ik ga er binnenkort naartoe, vooral om te zingen, maar ik hoop ook een beetje de stad te bekijken. Maar ik kan er niet veel over vinden. Dus als iemand tips heeft, graag!!! :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ehouse schreef:Litouwen en dan vooral in Klaipeda.
Ik vond Klaipeda nog aardig toeristisch, maar wat is het daar mooi, ben er in 2010 geweest :D
Plaats reactie