Rara, waar is dit???
He moeten jullie mensen niet werken... :shock:
Bovenste foto gok ik china, onderste foto mexico
Bovenste foto gok ik china, onderste foto mexico
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
wow, nepal goed! dat had ik niet verwacht
de stand:
Bolletjeom 22
Erik 21
Tikva 13
Angrod 10
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kohraya 2
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
nieuwe foto? bij de headhunters van Borneo?
en tikva.... of we niet moeten werken :lol: ....eh ikke niet
..haha..zit even in de prive verpleging. zowel moeder als vriend zijn onlangs geopreerd dus loop ik rond met kopjes koffie en wanneer zij een dutje doen kijk ik hier of er nog iets te beleven is.
de stand:
Bolletjeom 22
Erik 21
Tikva 13
Angrod 10
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kohraya 2
Kaz 2
Jeroen 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
nieuwe foto? bij de headhunters van Borneo?
en tikva.... of we niet moeten werken :lol: ....eh ikke niet

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Speciaal voor erik dit is geen azie? welk land dan wel?

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
jongens...eerst even de foto van kohraya!
Enneh...Kohraya...hoewel ik dit soort foto's wel leuk vind willen de meeste mensen een foto waarop duidelijker is waar het is genomen. met een omgeving ofzo...heb je misschien nog een foto die je als hint kunt gebruiken voor de schedelfoto?
Enneh...Kohraya...hoewel ik dit soort foto's wel leuk vind willen de meeste mensen een foto waarop duidelijker is waar het is genomen. met een omgeving ofzo...heb je misschien nog een foto die je als hint kunt gebruiken voor de schedelfoto?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Haha, ik denk Spanje Tikva. Doet me een beetje aan Malaga denken.Tikva schreef:Speciaal voor erik dit is geen azie? welk land dan wel?
Over die laatste foto van Kohraya (die schedels). Tsja, ik ben idd niet zo'n fan dit soort foto's, omdat ze idd te moeilijk zijn. Dat houd het spel een beetje op, en nodigt anderen ook niet echt uit om eens een beetje mee te doen.
Als jij raad mag karinmartin dat natuurlijk ookErik schreef:Haha, ik denk Spanje Tikva. Doet me een beetje aan Malaga denken.Tikva schreef:Speciaal voor erik dit is geen azie? welk land dan wel?
Over die laatste foto van Kohraya (die schedels).

Wat de foto's en de puntentelling betreft misschien dat we even moeten verzamelen wat de "regels/wensen" zijn? Als dat er nog niet is, want ik kan het af en toe ook niet bijhouden zo snel dat het raden gaat. Heb ook nog wat leuke foto's verzameld.
Ja, tuurlijk mag zij dat ook (waarom "verbied" je dat bolletje
):-).
Misschien is het een aardig idee om gewoon weer eens iedereen op 0 te zetten. Nu staat een aantal mensen zo ver voor dat het voor nieuwe deelnemers nauwelijks meer in te halen is. Misschien moeten we er spelletjes "wie het eerste bij de 10 is " van maken? Ik blijf er trouwens toch voorstander van om een beetje door te gaan met foto's plaatsen. Als een foto snel ingekopt is heb je gewoon pech (gebeurt iedereen wel eens). Dan heeft het geen zin/vind ik het niet leuk om een dag ofzo te wachten met een nieuwe foto. En toestaan dat meerdere mensen hetzelfde antwoord geven vind ik ook niks. Stel: iemand herkent een moeilijke foto. Dan kan iedereen wel zeggen dat hij/zij dat ook wou zeggen

Misschien is het een aardig idee om gewoon weer eens iedereen op 0 te zetten. Nu staat een aantal mensen zo ver voor dat het voor nieuwe deelnemers nauwelijks meer in te halen is. Misschien moeten we er spelletjes "wie het eerste bij de 10 is " van maken? Ik blijf er trouwens toch voorstander van om een beetje door te gaan met foto's plaatsen. Als een foto snel ingekopt is heb je gewoon pech (gebeurt iedereen wel eens). Dan heeft het geen zin/vind ik het niet leuk om een dag ofzo te wachten met een nieuwe foto. En toestaan dat meerdere mensen hetzelfde antwoord geven vind ik ook niks. Stel: iemand herkent een moeilijke foto. Dan kan iedereen wel zeggen dat hij/zij dat ook wou zeggen

Het goede antwoord is nog niet gegeven.