Rara, waar is dit???
- bolletjeom
- Reisexpert
de spelregels staan oa op de eerste pagina's van dit spel.
maar het is vrij simpel.
Iedereen mag een foto plaatsen mits de laatste foto geraden is of verklapt.
Iedereen mag raden maar niets opzoeken. je mag wel in je eigen collectie foto's gaan kijken maar niet bij de eigenschappen van de foto en de weblog afstruinen van degene die de foto plaatst is een beetje flauw.
Verder zijn we hier over het algemeen eerlijk. dus geven we toe dat we het weten omdat we het opgezocht hebben en dan verklappen we het goede antwoord nog even niet.
ik zou zeggen...kom maar met een foto Kohraya!
maar het is vrij simpel.
Iedereen mag een foto plaatsen mits de laatste foto geraden is of verklapt.
Iedereen mag raden maar niets opzoeken. je mag wel in je eigen collectie foto's gaan kijken maar niet bij de eigenschappen van de foto en de weblog afstruinen van degene die de foto plaatst is een beetje flauw.
Verder zijn we hier over het algemeen eerlijk. dus geven we toe dat we het weten omdat we het opgezocht hebben en dan verklappen we het goede antwoord nog even niet.
ik zou zeggen...kom maar met een foto Kohraya!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
ik vind dat Kohraya 1 punt krijgt voor San Diego want valsspelen is nog niet bewezen
en een puntje voor mij voor Londen....het tweede punt weet ik nog niet zo zeker dus ik wacht nog even op eriks reactie
De stand:
Bolletjeom 19
Erik 18
Tikva 13
Angrod 8
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
Kohraya 1

en een puntje voor mij voor Londen....het tweede punt weet ik nog niet zo zeker dus ik wacht nog even op eriks reactie
De stand:
Bolletjeom 19
Erik 18
Tikva 13
Angrod 8
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kaz 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
Kohraya 1
Indonesie
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Tower of London was goed! Dus nog een punt voor Kohraya.
Foto's zijn van de hoek van het complex aan de kant vd Tower Bridge (dat had natuurlijk echt te makkelijk geweest
). Ik heb er trouwens zelf ook niet veel van gezien. Was daar toen voor werk en had net effe uurtje over om daar wat rond te lopen
.
De stand:
Bolletjeom 19
Erik 18
Tikva 13
Angrod 8
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kohraya 2
Kaz 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
Ik gok er maar op dat het geen afval is maar iets met grondstoffenwinning (ben er benieuwd wat het is, dat oranje spul!). Ik gok dan ook op een Afrikaans land, Namibie.
Foto's zijn van de hoek van het complex aan de kant vd Tower Bridge (dat had natuurlijk echt te makkelijk geweest

De stand:
Bolletjeom 19
Erik 18
Tikva 13
Angrod 8
Laosfan 7
Jmksprangers 3
Evanerp 3
Kohraya 2
Kaz 2
Hildo 1
mister_missusbos 1
Ik gok er maar op dat het geen afval is maar iets met grondstoffenwinning (ben er benieuwd wat het is, dat oranje spul!). Ik gok dan ook op een Afrikaans land, Namibie.
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
Laten we de nieuwe foto van Robert even bewaren tot we weten van kohraya of iemand het goed heeft of dat hij met nog een andere foto een hint kan geven
het kan trouwens aan mij liggen maar die nieuwe foto van Robert zegt me echt helemaal niets....ook het land niet
het kan trouwens aan mij liggen maar die nieuwe foto van Robert zegt me echt helemaal niets....ook het land niet
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert