Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Graag wil ik iedereen die in Thailand is geweest vragen om me te helpen. Ik ben op zoek naar alle plaatsen en steden in Thailand die je als toerist het bezoeken waard zijn.
Op dit moment heb ik:
Bangkok
Ayutthaya
Chiang Mai
Chiang Rai
Kanchanabur
Krabi
Pai
Phuket
Graag alleen de plaatsnaam vermelden wanneer je een plaats of stad weet die in deze lijst toegevoegd zou moeten worden. Zo kan ik deze het gemakkelijkste doornemen Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
bolletjeom schreef:
Wil je ook eilanden?
Ko tao
ko samui
ko pagnan (schrijf je dat zo?)
ko chang
ko samed
ko phiphi
ko lipe
Ko Lanta, Similan : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Fijn fijn fijn zo'n topic!
Ik ben m'n reis voor januari aan het plannen dus dit komt zeker van pas! Zelf heb ik goede verhalen gehoord over umphang, en dan met name de watervallen? Maar ik ben er zelf niet geweest dus ik weet totaal niet of dit klopt..
Pai vond ik ook een erg leuk dorpje in het noorden van Thailand. Een soort Thaise versie van Ubud op Bali.
Helaas heb ik destijds niet de mogelijkheid gehad om verder te trekken naar Mea Hong Son maar wie weet komt dat ooit wel eens.
''het leven is simpel, het moeilijkste dat er is is simpel leven''