Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Haha, Manuel (voor de anderen: Kohraya heet dus Manuel): dan krijg je geen punten, maar kunt het wel goed maken door de volgende vraag te stellen . Wel leuk dat je meedoet!
Ok. Alvast een nieuwe. Wel vriendelijk verzoek aan anderen (niet Bolletje en Tikva natuurlijk) om ook eens wat te plaatsen. Mijn hoeveelheid foto's is nog wel enorm, maar het aantal dat ik geschikt vind voor dit spel daalt snel.........
London is goed. Punt voor bolletje. Bonuspunt voor diegene die weet hoe het gebouwencomplex heet. Volgens mij herkennen jullie vooral dat gekke gebouw op de achtergrond en heb ik London dus weer eens te makkelijk gemaakt
Kohraya..maar dat is dan toch niet valsspelen...als je weet waar het is?
(googelen of kijken bij de eigenschappen is valsspelen)
Kan niet op de naam van dat bouwwerkje komen dat ik op de foto herken. het is de muur van iets koninklijks...maar hoe heet het ook alweer. (wil googelen maar mag niet van mezelf...dit is gewone basiskennis.... ik moet er zelf weer opkomen)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika