pacsafe of andere beveiliging rugzak?

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Jenny
Reisexpert

Re: pacsafe of andere beveiliging rugzak?

Bericht door Jenny »

google eens....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Sieniej

Bericht door Sieniej »

Erik schreef:PM en dan? Ben erg benieuwd :)
Ja ik ben het er inderdaad mee eens dat het niet online moet. Maar ben inderdaad ook wel benieuwd. Want ik kan moeilijk doen wat ik wil, behalve alles 1 voor 1 proberen, of doorknippen zou volgens mij helpen. Maar ja dat kan iedereen wel bedenken.

Daarnaast ben ik ook op reis geweest met mijn spiegelreflex en laptop.

Alles is altijd in mijn hand bagage geweest. Klein slotje er op en in een nachtbus of zo altijd tussen mijn benen gehouden dat niemand er bij kan. Het is wel heel erg vervelend af en toe dat is waar. Maar vind het ook zo gevaarlijk voor de lenzen om dit gewoon in je tas te houden. Word zo makkelijk kapot gegooid
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Ik heb een klein cijferslotje meer om de rits van mn flight bag mee dicht te maken en een slotje met een kabeltje eraan (volgens mij is het gemaakt om je snowboard ergens aan vast op slot te kunnen zetten, daar heb ik het iig voor gekocht destijds) en een enkele keer heb ik daarmee mn flightbag ergens aan vast gemaakt (in een hostel waar vlak daarvoor veel gestolen was). Maar meestal is mijn tactiek ook niet te opzichtig doen met waardevolle spullen, verspreid door de backpack (en evt daypack) en tas gewoon dicht neerleggen en hopen dat niemand hem meeneemt.
Selalu mencari...
Femopreis
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Femopreis »

Ik heb een klein net van Pacsafe, voor om mijn kleine rugzak. Heb het ding nog niet gebruikt.
Heb ook al jaren een kleine draagbare kluis van Pacsafe, en ben daar heel tevreden over. In tegenstelling tot zo'n net, kan zo'n kluisding heel onopvallend in je tas zitten. Waardevolle spullen heb ik zoveel mogelijk bij me.
Verder een slotje op de flightbag.
Plaats reactie