Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Klopt, Peru is goed. Punt voor Tikva. Op voorhand had ik je trouwens al als favoriet ingeschat voor deze vraag . Weet je de plaats ook? Zo niet, kan er weer een nieuwe foto geplaatst worden.
New York is goed, maar Ellis Island (en/of het vrijheidsbeeld) was het antwoord waarnaar is echt op zoek was! Deze foto is genomen vanaf de hoogste verdieping vh World Trade Center! Tsja, was er al bang voor dat hij makkelijk was, maar moest deze unieke foto toch een keer plaatsen . Punt voor mister_missusbos (ook omdat het antwoord eerder gegeven is)
Voor mij niet meer hulplijnen dan betonflats en dat het er lekker warm uitziet. Ik gok de VS (lekker groot land, goed voor wild gokken, haha). LA missschien?
ach, voor iedereen die er eens geweest is, is het een herkenbare skyline hoor!!! 8)
ik laat hem nog even staan tot de juiste combi geraden is..of plaats zo nog een foto erbij van dezelfde stad.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef:punt voor het land en punt voor de naam van de stad
Ik vond het al een beetje vreemd antwoord. Je was op zoek naar de juiste combi, maar zei niet dat de antwoorden fout waren . Punt voor ome Erik dus. Gok maar niet verder.....vind 1 punt voor een vraag die je gokt wel genoeg. Drie keer gokken en dan per ongeluk dan ook nog de juiste stad gokken worden beetje onterechte punten