wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
In 3 uurtjes richting Ho Chi Minh City 

Ik ga dadelijk richting Holland. Een paar uur naar Utrecht voor een cursus en daarna terug naar Brabant voor een overnachting in Biezenmortel (ook voor een soort cursus) 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
haha, we gaan nu ook Nederlandse bestemmingen opsommen?
ik vond vanmorgen een uitnodiging voor 'Lunteren' in mijn mailbox. ik ben er een paar jaar niet meer geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat daar veel veranderd is sinds mijn laatste bezoek!
ik vond vanmorgen een uitnodiging voor 'Lunteren' in mijn mailbox. ik ben er een paar jaar niet meer geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat daar veel veranderd is sinds mijn laatste bezoek!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
voor Laosfan is Holland toch echt over de grens hoor
Hij denkt dat de grens bij een rivier ligt
Lunteren is leuk. Ik kom meestal alleen in de sauna daar maar de omgeving is ook leuk. Ik kom vandaag niet verder dan Hintergarten

Lunteren is leuk. Ik kom meestal alleen in de sauna daar maar de omgeving is ook leuk. Ik kom vandaag niet verder dan Hintergarten
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
het congrescentrum in lunteren is saai.
en ik vraag me heel erg hard af of ik met mijn collega's naar de sauna zou willen ?!?!?
(net zo iets als zwemmen met je leerlingen, is ook raar.)
en ik vraag me heel erg hard af of ik met mijn collega's naar de sauna zou willen ?!?!?
(net zo iets als zwemmen met je leerlingen, is ook raar.)
- Kims
- Reisexpert
Sauna met je collega's...inderdaad net iets te intiem zou ik zo zeggen... :-D
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En toch maar de vlucht geboekt: in maart een weekendje naar de autosalon van Genève. Hotel zal ook geen problemen op gaan leveren, nu alleen nog even kijken hoe ik op een praktische manier rond een uur of 5 's ochtends op Schiphol ga komen...

Onze volgende bestemming is waarschijnlijk een weekendje @ vesting Bourtange

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Juistbolletjeom schreef:voor Laosfan is Holland toch echt over de grens hoorHij denkt dat de grens bij een rivier ligt
![]()

Het was leerzaam in Utrecht en Biezenmortel. Volgende bestemming zal Rotterdam worden. Maar wederom in Nederland dus. Och, ooit in de toekomst zal ik wel weer eens kunnen reizen denk ik....
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
- bolletjeom
- Reisexpert
Eindelijk heb ik weer iets in de planning staan!!! Ik voel me gelijk een stuk beter.
Volgend weekend richting manchester om een vriendin te bezoeken en in december een weekje malaga met spaanse opfriscursus.
Volgend weekend richting manchester om een vriendin te bezoeken en in december een weekje malaga met spaanse opfriscursus.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Klinkt goed rudi! 

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Leuke vooruitzichten!!
Wij gaan aanstaand weekend naar het hotel in vesting Bourtange en in december een weekendje naar Duitsland, kerstmarkt bezoeken, stad bezichtigen... Neig zelf naar Berlijn... Goed plan???

Zojuist voor september 2012 Londen geboekt... Ik ga naar de Paralympics, superveel kaarten aangevraagd maar uiteindelijk maar 1 toegewezen gekregen.... maar heb besloten toch de week er te gaan zitten die ik graag wilde want wie weet kan ik nog ter plekke kopen en er valt nog flink wat te zien in Londen 

Ik ben helemaal blij, ik ga komend weekend naar Groningen
Lekker leuke dingen doen, maar ik denk dat ik ook wat meters kan maken voor mijn studie. (Vriend waar ik logeer moet een deel van de tijd werken, en aangezien er geen internet en TV zijn, heb ik weinig afleiding.) Ik ga in ieder geval naar de World Press fototentoonstelling (voor de tweede keer dit jaar, ahum) en naar de tentoonstelling van de Zilveren Camera. En er hangen her en der nog wat foto's in winkels.
Ook ga ik met twee oud-vrijwilligers uit Bali foto's kijken.
Heb er echt superveel zin in!!!!!!
(Ik zou eigenlijk afgelopen weekend een dagje zijn gegaan, nu moet ik nog ff geduld hebben.)

Lekker leuke dingen doen, maar ik denk dat ik ook wat meters kan maken voor mijn studie. (Vriend waar ik logeer moet een deel van de tijd werken, en aangezien er geen internet en TV zijn, heb ik weinig afleiding.) Ik ga in ieder geval naar de World Press fototentoonstelling (voor de tweede keer dit jaar, ahum) en naar de tentoonstelling van de Zilveren Camera. En er hangen her en der nog wat foto's in winkels.
Ook ga ik met twee oud-vrijwilligers uit Bali foto's kijken.
Heb er echt superveel zin in!!!!!!
(Ik zou eigenlijk afgelopen weekend een dagje zijn gegaan, nu moet ik nog ff geduld hebben.)
Menasil, je moet nog even wachten, maar het is een mooi vooruitzicht!
Jenny, veel plezier in Groningen! Het is een hele fijne stad, het shoppen en uitgaansleven is zeer goed
Wij zijn een weekendje naar Bourtange geweest, was ook errug leuk. Gisteren voor in december een weekendje Düsseldorf geboekt, en dan is het voorlopig wel weer even mooi geweest denk ik. Wachten op mooi weer en er op uit met de vouwwagen
Jenny, veel plezier in Groningen! Het is een hele fijne stad, het shoppen en uitgaansleven is zeer goed

Wij zijn een weekendje naar Bourtange geweest, was ook errug leuk. Gisteren voor in december een weekendje Düsseldorf geboekt, en dan is het voorlopig wel weer even mooi geweest denk ik. Wachten op mooi weer en er op uit met de vouwwagen