wat is de volgende bestemming
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
Volgens mij hebben we heel vroegâh (minimaal zo'n 25 jaar geleden) ooit nog bij Ulft op een camping gestaan...
Zo zien we maar weer Ulft is een echte wereldstad! 

Volgend jaar zomervakantie: met de vouwwagen langs de kust van Polen
Waar we in de tussentijd belanden? Ik heb nog geen flauw idee.. We zijn wel van plan om, zodra het mooie weer zich weer aandient, met de vouwwagen op pad te gaan. We laten ons verrassen!

Waar we in de tussentijd belanden? Ik heb nog geen flauw idee.. We zijn wel van plan om, zodra het mooie weer zich weer aandient, met de vouwwagen op pad te gaan. We laten ons verrassen!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Polen
Sorry ik heb weer helemaal zin om daar naar toe te gaan. Hoe lang wil je gaan?

Drie weken! We willen in ieder geval tot Gdansk, en dan afzakken naar het zuiden. Waarschijnlijk pakken we Wolfsschanze mee, bij Ketrzyn. Ben jij daar wel eens geweest?
Heb je 3 op reis toevallig gezien? De uitzending van zondag 16 okt gaat daar over.
Nee, ik ben afhankelijk van het Poolse openbaar vervoer dus ik ben vooral in de steden geweest, dat vond ik al genoeg uitdaging voor een eerste lange trip alleen
Maar ik wil ooit nog eens wat meer van de kust zien (en dan ook vlakbij de Duitse Grens) en ik wil naar Mazury en het oerbos!
Nee, ik ben afhankelijk van het Poolse openbaar vervoer dus ik ben vooral in de steden geweest, dat vond ik al genoeg uitdaging voor een eerste lange trip alleen

Dat heb ik niet gezien, ik zal het eens opzoeken op uitzending gemist. Bedankt voor de tip!
Mazury en het oerbos? Ik ga googelen (of is het googlen?)
Mazury en het oerbos? Ik ga googelen (of is het googlen?)

Ik heb in je andere topic gereageerd hierop
zag dat er meer tips in stonden.
Net gehoord dat ik naar de Paralympics kan in London 2012, geen idee wat ik ga zien, heb maar 1 wedstrijd toegewezen gekregen...beetje zonde want de reis/verblijf betaal je toch maar goed ik heb wel een hotel geboekt (gratis annuleerbaar) voor de tijd dat ik er sowieso wilde zitten (1 week) en miss komen er nog meer kaarten maar dat weet ik nog niet. Hotel viel me mee, is 40 pond p.p. inc ontbijt. Het was wel opvallend..... alle hotels binnen booking.com gingen SUPERHARD weg...
Vlucht of trein boek ik later, want weet nog niet wat de precieze aankomstdata worden, ligt ook aan de dagen dat we gaan...
Twijfel nu alleen wel beetje over mijn echte zomerbestemming.... het was OF London OF iets duurs maar nu is het "beetje London".... maar goed, heb nog ff de tijd na te denken
Ach ja het luxeprobleem/luxe leven

Net gehoord dat ik naar de Paralympics kan in London 2012, geen idee wat ik ga zien, heb maar 1 wedstrijd toegewezen gekregen...beetje zonde want de reis/verblijf betaal je toch maar goed ik heb wel een hotel geboekt (gratis annuleerbaar) voor de tijd dat ik er sowieso wilde zitten (1 week) en miss komen er nog meer kaarten maar dat weet ik nog niet. Hotel viel me mee, is 40 pond p.p. inc ontbijt. Het was wel opvallend..... alle hotels binnen booking.com gingen SUPERHARD weg...
Vlucht of trein boek ik later, want weet nog niet wat de precieze aankomstdata worden, ligt ook aan de dagen dat we gaan...
Twijfel nu alleen wel beetje over mijn echte zomerbestemming.... het was OF London OF iets duurs maar nu is het "beetje London".... maar goed, heb nog ff de tijd na te denken
Ach ja het luxeprobleem/luxe leven

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik heb net een auto geboekt en ga een kleine roadtrip langs de zuidkust van New South Wales maken en ook op walvissafari Heb er echt zin in :d
Ik ben gisteren totaal onverwachts met m'n pa naar Aken geweest, en het was HEERLIJK!
Qua volgende bestemming (weekend weg): zal waarschijnlijk Groningen worden

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Jenny schreef:Ik ben gisteren totaal onverwachts met m'n pa naar Aken geweest, en het was HEERLIJK!
grappig, ik heb ook een weekendje Groningen gepland eind deze maand

Ik heb nog niks gepland.... Er is een foto-tentoonstelling waar ik wel heen zou willen, en dat wil ik combineren met het bezoeken van wat mensen. (Nog niet iedereen weet het.) Dus binnenkort maar een datum prikken en een bedje zoeken.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ga over 2 weken een weekje naar Tumut.. ben benieuwd of ik naast de werk dingen ook nog tijd heb iets te zien van dit plaatsje!
Groningen gaat niet door helaas.... En ik had er op gerekend door een dagkaartje te kopen van de NS... Maar eens zien waar ik deze dan voor ga gebruiken (had een voorraadje maar ja). Ga nu zondag heen en weer naar Doetinchem maar die reis is nagenoeg gratis voor mij dankzij een meereiskaart.
Ik kijk nu alweer uit naar m'n volgende vakantie :$ Best erg, ben net 2 weken terug van een weekendje weg. Volgend jaar moet ik gaan minderen. Ik doe een cursus via het werk en helaas kan ik me niet beroepen op studieverlof (wat ik zelf onzin vind maar goed mijn leidinggevende zegt dat ze eerst wil dat ik mijn eigen dagen opmaak..) dus moet wat over houden daarvoor.
Ik kijk nu alweer uit naar m'n volgende vakantie :$ Best erg, ben net 2 weken terug van een weekendje weg. Volgend jaar moet ik gaan minderen. Ik doe een cursus via het werk en helaas kan ik me niet beroepen op studieverlof (wat ik zelf onzin vind maar goed mijn leidinggevende zegt dat ze eerst wil dat ik mijn eigen dagen opmaak..) dus moet wat over houden daarvoor.
Mijn weekendje Groningen wordt een dagje Groningen. Ook leuk. Mochten er de komende tijd nog ergens dagkaartjes van de NS te koop zijn, post het dan vooral! Ik vergeet dat soort aanbiedingen....