Ik dan ook maar een paar, uit een iets anders werkveld (en mijn dank voor het gratis karma punt 1 seconde na deze post

).
De straling voel ik door dat het koud lijkt te worden, dit is al na ± 5 minuten werken met de PC.
Na enige tijd voel ik een soort tinteling en later lijkt het of de spieren van mijn benen wat verstijven cq verzuren. Ik heb inmiddels zelf maatregelen genomen door een plaat mdf met aan de zijde van de pc reflecterende folie en daar weer over een metalen raster welke ik geaard heb. Dit heeft wel wat effect maar neemt het geheel nog niet weg. (zie bijgevoegde foto). Ik ben me er bewust van dat de straling niet door iedereen gevoeld wordt en dat ik er zelf gevoelig voor ben.
-----------------
Begrijp ik het goed, dat het opsturen van de muis voldoende is en
niet de gehele computer?
> U dient niet alleen de muis, maar de volledige set (muis, toetsenbord
> en ontvanger) op te sturen.
Ik kan bijna uw antwoord niet geloven. Het enige wat stuk is, is de
muis. Ik begrijp niet waarom u de gehele computer retour wilt ontvangen. Ik heb een bedrijf en kan
niet zonder computer.
-----------------
IK HEB EEN LAPTOP GEKOCHT.MAAR IK VIND NERGENS UITLEG OVER HET GEBRUIK VAN DE TOETSEN BORD ?ONDERANDER HOE MAAK IK HET @ teken?
BESTE GROETEN
-----------------
Dag,
Slaap stand van kopmuter werkt niet zo als dat hoort (knop met half maan afbelding).
In begin als ik druk op deze knop dan schakelt kopmputer naar slaap stand en blauw knop op de front van de kopmputer begint knipperen. Als ik komputer weer nodig heb, dandruk ik weer op die knop en komputer komt weer uit slaap stand.
Nou komputer komt niet uit slaap stand (als vroeger). Pauwer knop en reset knop reageren niet en enige manier om komputer opnieuw te starten is stroom voorzinning van kopmputer uit zetten en opnieuw aan te zetten.
Kunnen jullie mij helpen?