Nieuwe foto deze moet te doen zijn.
Rara, waar is dit???
Oke het goede antwoord had moeten zijn Bratislava de hoofdstad van slowakije. Op de eerste foto zie je de beroemde stadspoort.

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
- bolletjeom
- Reisexpert
Vanwaar dat complot tegen mijevanerp schreef:Nu grijp ik weer de kans om een foto te plaatsenSpeciaal voor Erikb heb ik hem weer moeilijk proberen te maken. Alleen het land is dus voldoende.

- bolletjeom
- Reisexpert
jou makkelijke zuid-amerika foto's zijn net zo moeilijk voor ons als onze makkelijke azie foto's moeilijk voor jou zijn
en het complot tegen jou heb je jezelf op de hals gehaald door zo dicht bij mij in de buurt te komen met je puntentelling. kwestie van respectvol afstand houden en dan ben ik weer lief voor je :twisted:

en het complot tegen jou heb je jezelf op de hals gehaald door zo dicht bij mij in de buurt te komen met je puntentelling. kwestie van respectvol afstand houden en dan ben ik weer lief voor je :twisted:
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Laat ik dan noorwegen zeggen
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Haha, je vond het wel vervelend dat ik ineens op kop stond he....bolletjeom schreef:jou makkelijke zuid-amerika foto's zijn net zo moeilijk voor ons als onze makkelijke azie foto's moeilijk voor jou zijn![]()
Ik heb volgens mij 4 ZA foto's geplaatst, 2 keer niet geraden en 2 keer ingekopt door Angrod (die waren makkelijk). Ik zal hem eens vragen wat ZA foto's te plaatsen. Heb tot nu toe 1 ZA foto in kunnen koppen (die oase van Tikva). Dus nog knap dat ik ondanks dat ik nauwelijks punten heb kunnen scoren met mijn ZA kennis nog steeds 2e sta. Loasfan hoeft van mij niks te plaatsen, want jij, Jenny, en Tikva plaatsen al genoeg Azie

- bolletjeom
- Reisexpert
Haha. Sociaal van je. Alleen ben ik niet in Mongolie, Jordanie, Australie, en Zuid Afrika, geweest. Hier en daar wel een puntje gescoord met gokken ja. En dat ik wel in Guatemala geweest ben wist je niet, hehe. Ik zit nog steeds op bedankjes voor o.a. San Francisco (2x), Las Vegas enzo te wachten. Die waren te makkelijkbolletjeom schreef:nou ja, das niet eerlijk. ik heb maastricht, mongolie, barcelona, jordanie, mexico, nieuw zeeland, australie, madrid, guatamala en zuidafrika speciaal voor JOU geplaatst! :lol:oll:

Laatst gewijzigd door El Niño op 26 aug 2008 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- bolletjeom
- Reisexpert