Weekje ontspannen
-
Weekje ontspannen
Goedemorgen allemaal,
Ik ga volgend jaar September via Rusland, Mongolie naar China.Hierna wil ik graag een weekje bijkomen op het strand en duiken, wat kunnen jullie me aanraden?
Ik wil hiervoor niet teveel geld en tijd kwijt zijn, dus geen urenlange en dure vlucht vanuit Beijing.
Ik ga volgend jaar September via Rusland, Mongolie naar China.Hierna wil ik graag een weekje bijkomen op het strand en duiken, wat kunnen jullie me aanraden?
Ik wil hiervoor niet teveel geld en tijd kwijt zijn, dus geen urenlange en dure vlucht vanuit Beijing.
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Weekje ontspannen
Voldoende duikmogelijkheden in de buurt daar. Denk aan Indonesie, Fillipijnen.
Ook hier op Phuket krijgen we steeds meer gasten uit China.
Ook hier op Phuket krijgen we steeds meer gasten uit China.
Wij hebben hetzelfde gedaan.. en zijn vanuit Beijing met Air Asia naar (via Maleisie) Koh Tao in Thailand gegaan. Perfect voor duiken, snorkelen en relaxen!! Maarja, dat is ongeveer 6 uur vliegen geloof ik, dus ik weet niet of dat te ver is? Maar duur is het i.i.g niet, en je vliegticket terug (vanuit Bangkok dan) is ook niet duur.
---- 2011/2012 wereldreis reisblog http://www.inekevanderkaaij.wordpress.com ----
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Je kunt naar Koh phi phi! zon, zee, strand,drukte en toerisme,. Eventueel een live aboard nemen om te duiken bij de similan eilanden. boottochtje naar omliggende eilanden... Een leuke combinatie van alles. (vlucht naar phuket pakken)
Persoonlijk vind ik de perhentian islands in het noorden van Maleisie ook geweldig! Onderwaterwereld is mooi, veel leuke duikplekken! Er is wel wat minder te doen dan op phi phi (om 10 uur lig je op bed) maar de eilanden zijn prachtig! (Vlucht naar Kota Bharu pakken)
Persoonlijk vind ik de perhentian islands in het noorden van Maleisie ook geweldig! Onderwaterwereld is mooi, veel leuke duikplekken! Er is wel wat minder te doen dan op phi phi (om 10 uur lig je op bed) maar de eilanden zijn prachtig! (Vlucht naar Kota Bharu pakken)
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
De Perhentians zijn echt prachtig! Maar van begin oktober tot begin maart is het in verband met de moesson vaak niet eens mogelijk om er te komen. Snorkelen en duiken is dan totaal uitgesloten en de meeste accommodatie is gesloten. 
Ik vond zelf Ko Chang (Trat) ook wel heel bounty-achtig. Heb zelf niet gedoken, maar ken wel een aantal mensen die er hun PADI gehaald hebben.

Ik vond zelf Ko Chang (Trat) ook wel heel bounty-achtig. Heb zelf niet gedoken, maar ken wel een aantal mensen die er hun PADI gehaald hebben.