Overstappen op Guangzhou

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
Roza

Overstappen op Guangzhou

Bericht door Roza »

Hee,

Ik ga over een paar maanden naar Australië. Hoogstwaarschijnlijk stap ik over op het vliegveld ''Guangzhou''. Ik kan kiezen voor een overstaptijd van +/- 10 uur, of +/- 1,5 uur. Aangezien ik van Google niet veel wijzer word, vraag ik het hier maar. Welke optie is verstandig? En hoe hebben jullie de overstap op dit vliegveld ervaren?
En mochten er nog tips zijn wat vliegtickets naar Australië (Sydney) betreft, let me know :).
Travelator
Reisexpert

Re: Help! Overstappen op Guangzhou

Bericht door Travelator »

Hi,
Aangezien dit in China ligt, kun je deze vraag misschien beter posten in die thread?
Dan heb je denk ik meer kans op mensen die deze stad kennen... : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Roza

Re: Help! Overstappen op Guangzhou

Bericht door Roza »

Ik ga 't iig proberen!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Overstappen op Guangzhou

Bericht door Tikva »

Vlieg je met dezelfde maatschappij, zo ja dan zou ik de 1,5 uur kiezen. Als ze het je aanbieden via hun eigen website (ff checken dus) en je mocht de aansluiting toch missen dan moeten ze je alsnog omboeken naar een andere vlucht.
Is het met een andere maatschappij en moet je dus ook nog bagage ophalen dan zou ik er niet op gokken en de langere overstap kiezen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie