Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Michelle89
Reisexpert

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Michelle89 »

Nou ik ben er hoo na een ontzettend lange reis :)
Hong Kong vond ik niet echt geweldig, ben nu in Cairns en da is wel een erg leuk stadje! Tis wel even wennen, ook in het hostel enzo. Voel me nog wel een beetje eenzaam. Toevallig nog mensen in Cairns nu? :P
Morgen ga ik naar het rif en nog wat andere leuke tripjes boeken.
k_doorman

Bericht door k_doorman »

Heerlijk om alles te lezen van de mensen die de laaste dingen moeten regelen voor hun vertrek. Ik ben inmiddels 3 weken in Australie en het is echt super chill. Werk nu een aantal dagen op spot x aan de oostkust, wat echt heerlijk is. Ik zal de meesten van jullie hier nog wel zien surfen denk ik ;) (Nickname: Poppins)
Michelle89
Reisexpert

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Surfen ga ik ook nog zeker doen, jammer genoeg kom ik niet langs de oostkust dus kunnen we ook niet meeten ;)
Hier gaat t al wat beter, nie meer zo moe van de reis. Wel nog een beetj eeenzaam, niet zozeer heimwee naar huis want de stad en hostel is fijn maar Iedereen hier is met een groep mensen en de rest is ontzettend op zichzelf. Maarja morgen ga ik snorkelen in t rif waar ik echt veel zin jn heb en wie weet wie ik tegenkom! Ben nu ook aan t kijken voor een trip naar Cabe Trib maar dat is nog best wel duur en weet niet zo goed hoelang ik daar wil blijven :\ iig 1 nacht maar iemand tips of ik nog een nacht bij moet boeken??
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Michelle, heb je al wat leuke mensen ontmoet??

Ik ben net vandaag aangekomen in Sydney en heb vanavond al een kamer bezichtiging :D ik ben erg benieuwd hehe ;)
Michelle89
Reisexpert

Das snel! Hopen dat het wat is. :)

Ik ben naar Cape Trib geweest, was erg leuk en mooi. Maar ik was die week echt heel eenzaam dus dat drukt dan wel een beetje een stempel op de trip. Het snorkelen was wel heel erg leuk en mooi. :Y
Ben nu in Travellers Oasis en heb wat leuke meiden ontmoet, jammer genoeg gaan er 2 bijna naar huis en hadden al allerlei trips geboekt en 1 is net naar een ander hostel gegaan. Vrijdag ga ik ook naar dat hostel want dan moet ik hier uit. :P
Dus ik heb al wat meer hoop en gezelschap! Nog een week in Cairns en de 20e ga ik naar Darwin, ook veel zin in! :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

nou de kamer was echt niets enige positieve was de locatie maar deze wordt hem niet ;) Morgen ga ik bij een meisje kijken waar ik al tijdje contact mee heb!
Michelle89
Reisexpert

En ondertussen al Wat gevonden? Ik ben gister met de Kuranda Scienic Railway (historische trein door de bergeb) naar Kuranda gegaan en dat was echt ontzettend leuk! Ben nog in de Koala Gardens geweest waar ik een koala heb geknuffeld :D echt te lief! Het dorpje is ook erg leuk, maar aangezien ik niets kon kopen vanwege geld en ruimte in mn tas heb ik na 2,5 uur weer de bus teruggepakt. Een leuk daagje weg voor de budgetreiziger :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ja ik heb een leuke kamer gevonden 20 minuutjes met de bus vanaf het centrum, donderdag kan ik mijn fiets ophalen en dan wordt het vervoer nog makkelijker ;)
Michelle89
Reisexpert

Dat is fijn!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Michelle89 schreef:En ondertussen al Wat gevonden? Ik ben gister met de Kuranda Scienic Railway (historische trein door de bergeb) naar Kuranda gegaan en dat was echt ontzettend leuk! Ben nog in de Koala Gardens geweest waar ik een koala heb geknuffeld :D echt te lief! Het dorpje is ook erg leuk, maar aangezien ik niets kon kopen vanwege geld en ruimte in mn tas heb ik na 2,5 uur weer de bus teruggepakt. Een leuk daagje weg voor de budgetreiziger :)

I looooooooooooove Kuranda ^O^ Ben je nog steeds in Cairns en omstreken? Hoe gaat het, ben je al een beetje gewend aan de Ozzie lifestyle? Man man man, ik mis het zo.. :{

Hoe gaat het met de rest in Oz? Waarschijnlijk te druk voor ATG? :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Steeef

Qreply

Bericht door Steeef »

Goedemiddag allen,
Ook ik vertrek naar Australie! Mijn naam is Stephanie, 22 jaar en 1 november vertrek ik vanaf Schiphol. Na een tussenstop in Hong Kong land ik in Perth. Het enige wat ik heb gepland is een bezoekje aan NZ vanaf 25 december, hier vlieg ik heen vanaf Melbourne. Voor de rest zie ik wat er op mijn padje komt!
Iemand tips voor een leuke accomodatie in Perth de eerste we(e)k(en)? Zijn er begin november nog andere mensen in Perth?
Alle verhalen/tips/weetjes etc. zijn welkom! =)
Steeef

Bericht door Steeef »

Goedemiddag allen,

Ook ik vertrek naar Australie! Mijn naam is Stephanie, 22 jaar en 1 november vertrek ik vanaf Schiphol. Na een tussenstop in Hong Kong land ik in Perth. Het enige wat ik heb gepland is een bezoekje aan NZ vanaf 25 december, hier vlieg ik heen vanaf Melbourne. Voor de rest zie ik wat er op mijn padje komt!

Iemand tips voor een leuke accomodatie in Perth de eerste we(e)k(en)? Zijn er begin november nog andere mensen in Perth?

Alle verhalen/tips/weetjes etc. zijn welkom! =)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

stephanie! Wat leuk dat je ook naar Australië komt!

ik heb dit weekend een weekendtrip naar Eden gedaan en het was fantastisch, vooral de whale watch tour was heel erg gaaf :D heb paar mooie foto's gemaakt ;) die komen later nog op mijn blog :D
Michelle89
Reisexpert

Welkom! Ik ben nu in Perth, ontzettend leuke stad. =) Ik kan je Governor Robinson ten harte aanraden. :)

Heb vandaag de Whale watching gedaan, echt vet! Dr was een moederwhale met een jonkie, ontzettend gaaf! _O_
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Whale watching is zeker gaaf! Heb net mijn blog erover online gezet:

http://globeskater.blogspot.com/2011/10 ... balou.html inclusief mijn favo foto's ;)
Plaats reactie