Help! Fotocamera vertoont ineens strepen!

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Frannie
Reiziger

Help! Fotocamera vertoont ineens strepen!

Bericht door Frannie »

Zoals het onderwerp al aangeeft. Mijn fotocamera vertoont ineens allemaal witte verticale strepen op de foto's. Ik hoopte dat het eerst alleen op het beeldscherm te zien was, maar nu ik ze op de computer heb gezet, staan de strepen er helaas nog steeds op. Iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het oplos? Hij deed het de afgelopen drie weken prima, zijn gister aangekomen in Nepal en nu vertoont de camera ineens allemaal witte strepen. Over twee dagen staat een trekking op het programma en zou toch graag wat mooie foto's schieten.
Erik
Site Admin

Re: Help! Fotocamera vertoont ineens strepen!

Bericht door Erik »

Als het steeds op dezelfde plaats de strepen geeft kan het een licht lek zijn. Dit heb ik zelf ooit met mijn camera gehad en dan zie je eigenlijk op iedere foto ongeveer de zelfde vorm staan. Dit is te verhelpen,maar dan moet je hem wel laten repareren (als dit tenminste de fout is). Kun je niet eens een foto uploaden zodat we kunnen zien hoe het er uit ziet?
Plaats reactie