Australiaaaaa!!
Australiaaaaa!!
yoo reizigerss!! mense van het goede levee!! nog even en dan ben ik ook aan de beurt!! Ausssieeeeeeeeeeeeeee here i come!!
Hebben jullie nog tips voor de East Coast?
Hebben jullie nog tips voor de East Coast?
Re: Australiaaaaa!!
Wat voor soort dingen vind je leuk? Surfen, feesten duiken, natuur, cultuur? Dat maakt het geven van tips wat gemakkelijker. Ook hoe lang je ongeveer gaat is handig om te weten.
In ieder geval welkom op het forum en erg leuk dat je binnenkort naar Australië gaat!
In ieder geval welkom op het forum en erg leuk dat je binnenkort naar Australië gaat!
Alles wat je noemt is leuk Erik 
Dus kom maar op met de tips

Dus kom maar op met de tips

- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Heb je dit topic al gelezen? het-australie-kletstopic-t8548.html
Oostkust tips van mij: Byron Bay (kayakken met dolfijnen, leren surfen, wandeling naar vuurtoren bij zonsopgang), Fraser Island (grootste zandeiland ter wereld, 4 wheel drive rijden over het strand), Noosa (laatste plek om in zee te kunnen zwemmen zonder krokodillen, mooi national park, bezoek vanaf hier met een gratis bus de Australia Zoo van Steve Irwin), Magnetic Island (als je van rust houdt en wandelen door het nationaal park, hier kun je ook goed koalas in het wild zien), Whitsundays (zeilen, er is veel keuze uit soorten boten, dus overweeg dit goed voordat je boekt), Cairns (maak vanuit hier trips naar het Great Barrier reef: snorkelen of duiken, Cape Tribulation: regenwoud en de Atherton Tablelands: veel watervallen en The Coffee Works).
Oostkust tips van mij: Byron Bay (kayakken met dolfijnen, leren surfen, wandeling naar vuurtoren bij zonsopgang), Fraser Island (grootste zandeiland ter wereld, 4 wheel drive rijden over het strand), Noosa (laatste plek om in zee te kunnen zwemmen zonder krokodillen, mooi national park, bezoek vanaf hier met een gratis bus de Australia Zoo van Steve Irwin), Magnetic Island (als je van rust houdt en wandelen door het nationaal park, hier kun je ook goed koalas in het wild zien), Whitsundays (zeilen, er is veel keuze uit soorten boten, dus overweeg dit goed voordat je boekt), Cairns (maak vanuit hier trips naar het Great Barrier reef: snorkelen of duiken, Cape Tribulation: regenwoud en de Atherton Tablelands: veel watervallen en The Coffee Works).
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Hallo luitjess!!
bedankt voor de tipss!
erik ik zie dat je al over de 500 berichten hebt verstuurd?
waar ben jij allemaal wel niet geweest? en toevallig binnekort ook in aussie?
groetjes meg
bedankt voor de tipss!
erik ik zie dat je al over de 500 berichten hebt verstuurd?
waar ben jij allemaal wel niet geweest? en toevallig binnekort ook in aussie?

groetjes meg
Je mist een nulletje 
Ik ben ook ooit in Australië geweest. Al is het wel weer een hele tijd geleden. Heb toen wel voldoende de tijd gehad om veel te kunnen bekijken. Dus ik denk dat de meeste tips nog wel van toepassing zijn

Ik ben ook ooit in Australië geweest. Al is het wel weer een hele tijd geleden. Heb toen wel voldoende de tijd gehad om veel te kunnen bekijken. Dus ik denk dat de meeste tips nog wel van toepassing zijn

@ Erik ... ik bedoelde meer dan 5000 berichies haha!!
jaa het nulletje staat er bij;)
ik ga 5,5 maanden naar aussie en daarna nog even een tussenstop van 2 weekjes naar Bali!!
heb er echt ongelovelijk veeeeeeeel zin in!!
ik begin bij melbourne, langs de east Coast naar boven, cairns 9ligt er aan hoe ver ik kom) en vandaar naar Darwin en dan weer terug naar melbourne maar hoe dat is nog een spannende vraagteken ?
Hoelang ben jij geweest dan ? en hoe zit het met werk als backpacker?
groetjes Meggy
ik ga 5,5 maanden naar aussie en daarna nog even een tussenstop van 2 weekjes naar Bali!!
heb er echt ongelovelijk veeeeeeeel zin in!!
ik begin bij melbourne, langs de east Coast naar boven, cairns 9ligt er aan hoe ver ik kom) en vandaar naar Darwin en dan weer terug naar melbourne maar hoe dat is nog een spannende vraagteken ?
Hoelang ben jij geweest dan ? en hoe zit het met werk als backpacker?
groetjes Meggy