tickets thailand?
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
tickets thailand?
Hallo,
ik ga in de eerste week van januari voor 5 maanden naar Azië met een vriendin en kom in de laatste week van mei weer terug en vroeg me af of mensen ervaring hebben met het tickets kopen voor zoiets. In principe wil ik een retour naar Bangkok en ik wil graag weten waar ik dit het goedkoopst kan regelen en vanaf waar ik het best kan vliegen (schiphol, dusseldorf, brussel)...
Iemand oplossingen?
Groetjes Annika
ik ga in de eerste week van januari voor 5 maanden naar Azië met een vriendin en kom in de laatste week van mei weer terug en vroeg me af of mensen ervaring hebben met het tickets kopen voor zoiets. In principe wil ik een retour naar Bangkok en ik wil graag weten waar ik dit het goedkoopst kan regelen en vanaf waar ik het best kan vliegen (schiphol, dusseldorf, brussel)...
Iemand oplossingen?
Groetjes Annika
Hey Annika,
Gelukkig is over je vraag al veel geschreven op de site en in het forum. Ik raad je in ieder geval aan even het stuk van goedkope vliegticktes te lezen. Daar zal waarschijnlijk in staan dat je het goedkoopste via Duitsland kunt vliegen met LTU.
Verdiep je vooral in de prijzen en begin daar nu al mee. Op die manier weer je wanneer tickets goedkoper zijn en wanneer je eventueel je slag kunt slaan.
Misschien is brussel ook nog een optie maar ik zou zeggen speel eens wat met de data en met de plek waarvanaf je vliegt en kijk wat het goedkoopste is. Deze site kan daarbij erg handig zijn.
http://www.skyscanner.net/
Ik zou zeggen laat eens weten wat je goedkoopste ticket is welke je gevonden krijgt.
Gelukkig is over je vraag al veel geschreven op de site en in het forum. Ik raad je in ieder geval aan even het stuk van goedkope vliegticktes te lezen. Daar zal waarschijnlijk in staan dat je het goedkoopste via Duitsland kunt vliegen met LTU.
Verdiep je vooral in de prijzen en begin daar nu al mee. Op die manier weer je wanneer tickets goedkoper zijn en wanneer je eventueel je slag kunt slaan.
Misschien is brussel ook nog een optie maar ik zou zeggen speel eens wat met de data en met de plek waarvanaf je vliegt en kijk wat het goedkoopste is. Deze site kan daarbij erg handig zijn.
http://www.skyscanner.net/
Ik zou zeggen laat eens weten wat je goedkoopste ticket is welke je gevonden krijgt.
-
- Contacteer:
Ik ben zelf bezig met het uitzoeken van tickets naar bangkok in september en je kan de goedkoopste tickets vinden via LTU/Air Berlin of Emirate.
Bij beide maatschappijen wil ik dan vliegen vanuit Dusseldorf (scheelt aanzienlijk in de tax kosten).
Bij Emirates kan je al een retourticket kopen voor € 568,00!!
Bij LTU kan je ook tickets vinden voor onder de € 600,--
Succes!
Merel
Around the Globe
Bij beide maatschappijen wil ik dan vliegen vanuit Dusseldorf (scheelt aanzienlijk in de tax kosten).
Bij Emirates kan je al een retourticket kopen voor € 568,00!!
Bij LTU kan je ook tickets vinden voor onder de € 600,--
Succes!
Merel
Around the Globe
ltu lijkt hier wat duurder inderdaad in die periode tenminsteRoos schreef:Ik wil zelf ook in september naar bangkok maar kom dan pas november terug, ik kan geen tickets voor 600 euro vinden.
hoe vind je die dan op die sites want ik heb overal gekeken, het enigste wat ik vind zijn vluchten voor 800 euro
maar wanneer ik naar http://www.emirates.com en daar als vertrek plaats dusseldorf neem vertrekdatum 4 september terug 4 november (heb maar wat data gekozen ) kun je voor €576.06 een retourtje boeken. Snel en rechstreeks is het niet maar wel onder de 600 euro.
Misschien niet meer helemaal van toepassing, maar voor iemand die nog wel tickets wil kopen: wij hebben ze gekocht via 333travel.nl. Tickets van LTU vanaf Dusseldorf vor 620 euro (voor oktober). Rechtstreeks. Voor ons is Dusseldorf 3 kwartier langer rijden dan naar Amsterdam, dus dat maakt ook niet veel uit. Scheelde bijna 200 euro met een vlucht vanaf Amsterdam.
- bolletjeom
- Reisexpert
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
-
- Vakantieganger
- Contacteer:
bij AirBerlin kan ik nog steeds de terugreis niet boeken (29 mei 2009) omdat die vluchten niet zijn vrijgegeven, ondertussen wordt de heenvlucht steeds duurder omdat de goedkope kaartjes uitverkopen. Uiteindelijk zou ik met Airberlin waarschijnlijk op ongeveer hetzelfde bedrag uitkomen als nu, misschien iets goedkoper maar niet veel...