Kosten 3 maanden reizen Zuid-Oost-Azië
Kosten 3 maanden reizen Zuid-Oost-Azië
Hallo allemaal,
Al een lange tijd heb ik de ambitie om een keer rond te reizen in Zuid-Oost-Azie,
Dit is vooral gekomen doordat mensen om me heen en mensen via internet deze reis ook gemaakt hebben en het vrijwel allemaal schitterend vonden.
Nu heb ik eigenlijk de vraag, wat kost ongeveer een reis van 3 maanden naar ZO-Azie, met waarschijnlijk de landen: Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand (en misschien Malaisie) in voorkomen.
Hier ben ik erg benieuwd naar om te kijken of het uberhaupt wel haalbaar is voor mezelf. Zou u er ook bij willen vermelden of het bedrag voor 1 persoon is of voor 2 personen.
Alvast bedankt!
Dino
Al een lange tijd heb ik de ambitie om een keer rond te reizen in Zuid-Oost-Azie,
Dit is vooral gekomen doordat mensen om me heen en mensen via internet deze reis ook gemaakt hebben en het vrijwel allemaal schitterend vonden.
Nu heb ik eigenlijk de vraag, wat kost ongeveer een reis van 3 maanden naar ZO-Azie, met waarschijnlijk de landen: Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand (en misschien Malaisie) in voorkomen.
Hier ben ik erg benieuwd naar om te kijken of het uberhaupt wel haalbaar is voor mezelf. Zou u er ook bij willen vermelden of het bedrag voor 1 persoon is of voor 2 personen.
Alvast bedankt!
Dino
He Dino,
Kijk even onder "alles over" De landen die je noemt zijn goed uitgewerkt, inclusief dagbudgetten enzo. Als voorbeeld hier de link naar alles over cambodja: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/cambodja/
Kijk even onder "alles over" De landen die je noemt zijn goed uitgewerkt, inclusief dagbudgetten enzo. Als voorbeeld hier de link naar alles over cambodja: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/cambodja/
- bolletjeom
- Reisexpert
lees idd eens " alles over" op deze site
Op mijn site heb ik bijgehouden wat ik per dag uitgaf. www.bolletjeom.nl onder de reiskosten.
Dit zijn de kosten terplekke zonder verzekering in Nederland of vluchten, die zijn appart vermeld
Op mijn site heb ik bijgehouden wat ik per dag uitgaf. www.bolletjeom.nl onder de reiskosten.
Dit zijn de kosten terplekke zonder verzekering in Nederland of vluchten, die zijn appart vermeld
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Website van een Belgisch duo die per land precies aangeven wat ze per dag kwijt waren: www.traveltheglobe.eu
- bolletjeom
- Reisexpert
30 euro perd ag met 2 man in Azie is goed haalbaar!
wij hebben dat ook uitgegeven. We zater er ook vaak onder en soms wat boven
ons daggemiddelde voor 2 personen was:
€ 42 in china
€ 33 in Vietnam
€ 32 in Cambodia
€ 27 in Thailand
en € 18 tijdens vrijwilligerswerk
€37 voor Maleisie maar incl Borneo
€26 in Indonesie
€ 65 in Singapore
€ 62 in Hongkong
mijn daggemiddelde tijdens reizen alleen (dus pp)
€ 21 in Thailand
€ 39 in Singapore
€ 23 in Borneo
€ 34 in Brunei
€ 18 in Laos
wij hebben dat ook uitgegeven. We zater er ook vaak onder en soms wat boven
ons daggemiddelde voor 2 personen was:
€ 42 in china
€ 33 in Vietnam
€ 32 in Cambodia
€ 27 in Thailand
en € 18 tijdens vrijwilligerswerk
€37 voor Maleisie maar incl Borneo
€26 in Indonesie
€ 65 in Singapore
€ 62 in Hongkong
mijn daggemiddelde tijdens reizen alleen (dus pp)
€ 21 in Thailand
€ 39 in Singapore
€ 23 in Borneo
€ 34 in Brunei
€ 18 in Laos
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
nee hoor droge rijst heb ik niet gehad. we hebben zelfs regelmatig gewoon westers, dus duur gegeten. is goed te doen hoor. en er zat ook alcohol bij alleen we drinken ons niet zat.
en we hebben ook echt niet in de goedkoopste plaatsen geslapen want we willen wel een eigen toilet en douche op de kamer en het moet ook schoon zijn.
en ook nog voldoende kleding en souvenirs gekocht hoor, in vietnam zelfs nog pakketje naar huis gestuurd.
vliegticket niet te duur proberen te boeken, verder reizen per trein en bus. (geen binnenlandse vluchten).
en we hebben gereisd door thailand,cambodja,vietnam en laos.
verder boeken wij niet veel tourtjes maar huren een scooter en gaan zelf naar die plaatsen toe. (alleen in vietnam hebben we wel 4 keer tourtjes gedaan)
en we hebben ook echt niet in de goedkoopste plaatsen geslapen want we willen wel een eigen toilet en douche op de kamer en het moet ook schoon zijn.
en ook nog voldoende kleding en souvenirs gekocht hoor, in vietnam zelfs nog pakketje naar huis gestuurd.
vliegticket niet te duur proberen te boeken, verder reizen per trein en bus. (geen binnenlandse vluchten).
en we hebben gereisd door thailand,cambodja,vietnam en laos.
verder boeken wij niet veel tourtjes maar huren een scooter en gaan zelf naar die plaatsen toe. (alleen in vietnam hebben we wel 4 keer tourtjes gedaan)
Thx!Erik schreef:Website van een Belgisch duo die per land precies aangeven wat ze per dag kwijt waren: www.traveltheglobe.eu
Mooie site met redelijk veel informatie.