weer een vraag over visa....

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
iris1980

weer een vraag over visa....

Bericht door iris1980 »

Ben een beetje het spoor bijster over het regelen van visa. Er wordt zoveel over geschreven en vaak ook verschillende dingen, dat ik het nu eens en voor altijd écht goed wil weten. Dus hier komt ie.
Ik ga voor 3 mnd reizen. De route is: Vitenam-Cambodja-Laos-Thailnd.
Nu ga ik van tevoren een visum voor vietnam hier in Nedreland regelen. Van Vietnam naar Cambodja ga ik over de Mekong Delta.
1) Kan ik mijn visum daar aan de gens regelen?
2) Waar regel ik, indien mogelijk, in Cambodja mijn visum voor Laos?
3) Waar regel ik, indien mogelijk, in Laos mijn visum voor Thailand?
Dank jullie wel!!
karinmartin

Bericht door karinmartin »

aan de grens naar cambodja kan je je visum kopen.
voor thailand hoef je geen visum te kopen je krijgt een visum voor 30 dagen als je langer wilt blijven kan je bv een visarun doen naar myanmar (ranong), of je koopt een visum in savanneket of vientianne.
voor laos een visum kopen in cambodja is heel duur. wij hebben die in hanoi in vietnam gekocht kosten 35 $ voor 60 dagen.
ik weet niet of je die aan de grens kunt krijgen, ik heb gehoord van niet.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Toen wij de grens overgingen van Vietnam naar Cambodia was dat over de mekong met een georganiseerd toertje. Ze zitten er dan niet op te wachten dat jij bij de grens nog je visum moet regelen.
Wij hebben hem dan ook in HCMC van te voren gehaald. Was heel makkelijk en binnen een dag geregeld

ik weet het niet zeker maar heb begrepen dan van C naar L aan de grens geen visas gegeven worden. ik zou gaan voor de tip van karinmartin om van te voren te halen

hun advies voor thailand is correct. je krijgt aan de grens een stempel voor 30 dagen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie