Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Tsjesus.....weer mis. Het is echt een beetje een "oh ja" foto hoor .
Ok, laatste tip dan: ze zijn allemaal Europees, en er zitten geen Engelsen, Nederlanders en/of Duitsers bij..........
Fout. Er zitten ook geen Belgen bij, maar raad maar lekker door want het schiet echt niet op zo. Ik zou zeggen: blijf bij de landen tot laten we zeggen max. 10 miljoen inwoners . Ik zou zeggen: schiet maar lekker raak vanavond, dan plaats ik morgen een nieuwe (is ook een leuke )!
Hoera, Hoera: de Ier heb je goed! Die gozer met die pet op dus.
Hoe kom je erbij dat Zweden afvallen? Die staan toch ook in dat lijstje van je!? Klein detail: de eerste 2 vlnr horen bij elkaar. Neem aan dat je het een en ander omgedraaid hebt. Gezocht: de nationaliteit van het duo en de nationaliteit van die lange.
Ik had niet opgelet dat het stel bij elkaar hoort zoals je eerder aangaf.
Ik dacht dat Zweden af viel omdat die eerder al genoemd was maar geen punt opleverde. Maar het kan ook op de verkeerde plaats hebben gestaan natuurlijk.
Het juiste antwoord is vlnr
- Boliviaans
- Zweeds
- Zweeds
- Zwitser
- Boliviaans
- Ier
Het leek me goed te doen, maar het feit dat de meesten uit iets kleinere landen kwamen zal het toch wel lastig gemaakt hebben.
Nieuwe foto is goed te doen denk ik, op 1 persoon na. Die komt namelijk uit een echte dwergstaat. Daar zal soepel mee omgegaan worden . Bonuspunt voor diegene die de dwergstaat wellicht toch raadt (met juiste persoon natuurlijk)!
1,5 nationaliteit klopt. Eentje helemaal, en die andere reken ik goed omdat dat dwergstaatje niet te doen is . Maar kan je nog geen punten geven, want geen van deze nationaliteiten staat bij de juiste persoon....
Ok, kleine tip dan maar weer (zijn die foto's van mij nou echt zo moeilijk ): die kerel is een local.........
Echt niemand die biedt? Nou ok dan.....laatste poging om deze foto wat nieuw leven in te blazen .
Vlnr:
- Liechtenstein (dat is em dus, haha)
- ?
- ?
- ?